Inne
: Bezprzewodowy system obsługi telefonu Bluetooth® (HFT)
Karoseria
: Dość kiepskie wyciszenie wnętrza
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Początkowo "3" ciężko wchodziła ale teraz już jest w porządku.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki.
5,0
Ergonomia
Jak na japoński samochód jestem trochę rozczarowany wyświetlaczem system multimedialnego.Mało czuły na dotyk, nieraz muszę kilka razy stukać w ekran aby zareagował, obraz z kamery cofania w gorszych warunkach oświetleniowych - fatalny, ponadto, grafika w nawigacji dość toporna: jak w starych grach komputerowych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Za głośno w środku, szczególnie podczas jazdy poza miastem (autostrada).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógłby być chociaż trochę większy zbiornik paliwa, wówczas zasięg byłby większy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nieustający problem z bezprzewodowym systemem obsługi telefonu Bluetooth® (HFT). Po każdym ponownym uruchomieniu silnika wyświetla się komunikat "HFTApps została zatrzymana", Należy wówczas przywrócić ustawienia fabryczne i od nowa wszystko poustawiać, sparować telefon itd. Zabawa powtarza się po każdym uruchomieniu silnika, dlatego też na codzień prawie nie używam, ustawiam tylko przed każdą dłuższą podróżą.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
[l/100km]