Szukaj

Lista ocen Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting (12)

Pokaż filtry
4,2
~130rapid
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
W sumie to bardzo przyzwoity samochód bez wielce upierdliwych mankamentów, utrzymujący co najmniej dobry poziom w każdej dziedzinie. Jeżdżę regularnie także Toyotą Yaris Hybrid (2013) i Mitsubishi Space Starem (2021). W moim rankingu na chłodno wygrywa Honda, ale na pozytywne emocje Space Star, który mimo swojej prymitywności sprawia najwięcej frajdy z jazdy (!). Jeśli miałbym wybierać Jazza, to z manualną skrzynią lub hybrydę, niestety...
4,8
~Ryszard M.
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Bezawaryjna, bardzo oszczędna w mieście i na trasie (korzystam ze start/stop). Ocena zużycia paliwa wynika z obliczeń na podstawie tankowań i przebiegu. Komputer pokładowy podaje zużycie mniejsze o około 0,5 ltr. Liczyłem na trochę więcej jeśli chodzi o system Honda Connect. Bazuje na starym Androidzie 5 i jest dość oporny. Nie udało mi się przekazać map z telefonu na ekran, ale nie twierdzę że to niemożliwe. Natomiast dla osób lubiących...
4,4
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Wracam z opinią po przejechaniu 13 tyś km w niecałe pół roku. Auto nadal mogę polecić. Jeśli się jeździ normalnie to pali naprawdę bardzo mało. W sumie gdyby jakiś mały diesel miał takie spalanie to można by powiedzieć że jest bardzo dobre. W trasie potrafi spalić nawet 4L jeśli nie przekraczamy 100 km/h, nie ma dużego ruchu i jedziemy płynnie. Średnie spalanie oscyluje u mnie w okolicach 5-5.2L przy czym komputer przekłamuje o około 0,2-0,3L...
4,6
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Ocena po przejechaniu niecałego tysiąca km. Szukając samochodu dla siebie chciałem coś niewielkiego, który będzie jednocześnie duże w środku oraz wyposażony w prosty, oszczędny i niezawodny silnik. Brałem pod uwagę Clio kombi, Corse E z fabrycznym LPG czy Fiata Tipo hatchback. Clio odpadło ze względu na brak sensownego silnika benzynowego. Corsa E ma problem z oprogramowaniem fabrycznego LPG. Tipo z silnikiem T-Jet jest ok, ale strasznie...
4,9
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Wcześniej pisałem po zakupie swoją opinię a teraz przyszedł czas na głębsze przemyślenia i nowe rzeczy które zauważyłem w trakcie użytkowania. Po sprawdzaniu spalania wychodzę z założenia, że w mieście na krótkich dystansach po około 2 km auto średnio pali około 6-6,5 litra/100km przy normalnej jeździe bez klimy (podobnie jest przy jeździe autostradą 140kh/h). Przy dłuższych przejazdach po mieście spalanie około 5,5 - 6 litra/100km bez klimy....
4,9
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
W porównaniu do poprzedniego Jazz-a, Honda wielki skok do przodu. Patrząc na Jazz jako auto klasy B nie widzę na chwilę obecną żadnego realnego konkurenta w podobnej kategorii cenowej. Oceniam wersję comofort. Wiem, że znajdą się pewnie miłośnicy polo, fiest, c3, yaris-a itp ale proponuję im zapoznać się z Jazz-em i przejechać się nim a na pewno bardzo się zdziwią. Patrząc pod kątem praktyczności auto bardzo przestronne i bardzo pakowne. W...
4,7
~PeterJazz
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zaznaczam, że odbyłem nim wyłącznie jazdę testową w mieście i na autostradzie. Nigdy nie prowadziłem samochodu z automatyczną skrzynią biegów a jedynie byłem pasażerem. Szukam odpowiedniego samochodu w tej klasie stąd chęć sprawdzenia jak się jeździ Jazzem w automacie z silnikiem 1.5 130KM
4,7
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
No i przyszedł czas kolejnego podsumowania. W końcu po ponad 2 latach użytkowania aktualnego Jazz-a można coś więcej napisać. Oczywiście podtrzymuje wszystko co pisałem w poprzednich dwóch opiniach i obecnie auto jeździ bez zarzutów. Nie obyło się niestety bez pierwszego małego "problemu". O ile poprzedni Jazz był bezawaryjny przez kilka lat o tyle w obecnym pojawiła się mała skaza na niezawodności. Piszę o tym ponieważ ktoś może aktualnie...
4,8
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Wracam z opinią po pół roku użytkowania (miasto + trasa). Ogólnie auto w swojej klasie bardzo fajne. Takiej przestrzeni próżno szukać u konkurencji. CVT z silnikiem 1.3 mimo wszystko daje radę, chyba nie ma sensu dopłata do 1.5 bo to wiąże się z brakiem m.in. automatycznej klimatyzacji, a osiągi i tak nie powalą na kolana. To nie jest auto do rajdowej jazdy. Najbardziej ekonomiczna jazda to tempomat i max. 110-120 km/h. Przejechałem 640 km i...
4,8
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Jak na razie auto ma równo miesiąc, ale w wersji Elegance jeździ się naprawdę wygodnie. Dynamika na miasto jest zupełnie wystarczająca, mimo że jest to CVT a nie manual. Na trasie po zrobieniu "kickdown" też daje radę, ale lubi wysoke obroty.
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting