Silnik 100 km jest dość dynamiczny. W mieście sprawdza się bez zarzutu, w trasie również.
Na autostradzie mógłby sobie radzić lepiej, choć nie można narzekać. Niestety przy prędkości powyżej 120 km/h spalanie drastycznie rośnie.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki z przodu często ograniczają widoczność. Kilka razy musiałem hamować w ostatniej chwili bo nie zauważyłem nadjeżdżającego auta/pieszego.
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest to jedna z najsłabszych cech tego auta. O ile klimatyzacja jeszcze jest w stanie chłodzić podczas upałów (po chwili czasu) to ogrzewanie działa tragicznie. Samochód rozgrzewa się bardzo wolno, często zdarza mi się dojechać już do pracy a w kabinie nadal zimno. Mechanik w ASO stwierdził że taki "urok" auta.
A ja co roku muszę marznąć :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W kabinie jak na samochód takich gabarytów jest bardzo dużo miejsca.
Auto przeżyło 4 osobową wyprawę do Czarnogóry wraz z mnóstwem bagaży. Było ciasno, ale się udało.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkości autostradowej (130 km/h i więcej) trzeba solidnie podgłośnić radio, bo nie słychać muzyki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód dość drogi, na szczęście za tą cenę nabywamy niezawodność i brak usterek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prócz wymiany żarówek i komponentów zużywalnych nie musiałem wymieniać absolutnie nic.
Jeden mankament - akumulator często siada nie w momencie największych mrozów a w momencie tuż po nich, gdy przychodzi odwilż.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 6 lat użytkowania (auto nowe, z salonu) nie przytrafiła mi się absolutnie żadna usterka.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
[l/100km]