Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Jazz III

Grzegorz J., 9 lat temu
Silnik 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW 2008-2015 - Oceń swoje auto
4,62
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : V-TEC 100 koni - bez turbiny na łańcuszku - warto
4,0
Całokształt
W porównaniu do poprzednika lift modelu przyniósł wiele pozytywnych zmian. Przesiadka z wersji Trend VSA na Comfort Plus to inna bajka. Lepsza tapicerka, klima automatyczna a nie manualna, 4x el. szyby podłokietnik kierowcy i wiele istotnych szczegółów w środku to jest to. np. płynna regulacja prędkości wycieraczek, czy fabrycznie przyciemnione tylne szyby czy elektrycznie składane lusterka. Trochę szkoda, że tylny zapas zastąpił zestaw naprawczy ale za to mamy do dyspozycji podwójny bagażnik .
Wrażenia
5,0
Silnik
10 koni więcej w stosunku do poprzednika robi swoje naprawdę warto. Co najistotniejsze brak turbin bardzo umiarkowane zużycie paliwa i frajda z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 5 biegowa daje radę. Co do 6 biegu może by się przydał ale wtedy jazda nie była by taka fajna to przecież V-TEC.
5,0
Układ jezdny
Jest sprawnie i precyzyjnie co więcej trzeba.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest super. Duże lusterka zewnętrzne dają naprawdę fajny widok tego co nas otacza. Krotka maska przednia fajny widok do przodu. Czego więcej chcieć?
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu nic dodać nic ująć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko wymaga odpowiedniego ustawienia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto w małym opakowaniu. Fajnie to Japończycy wymyślili.
4,0
Wyciszenie
Nie ma co narzekać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moją Hondą Jazz III z 2008 roku zrobiłem ok 100. tyś km po drodze wymieniłem tylko 2 zestawy klocków hamulcowych i komplet tarcz 2 razy do roku filtr kabinowy i 1 raz regulację zaworów w nowym Jazzie mam dopiero 9000 km wiec wszystko przede mną.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena mogła by być trochę niższa ale z uwagi na wyposażenie konkurencja nie wnosi nic nowego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdyby wszystkie pojazdy tak się sprawowały mechanicy nie mieli by co robić. Ważny szczegół przy hondzie to kraj jej pochodzenia moja pierwsza Honda wyprodukowana była w Japonii aktualna z kolei w Anglii. Uczulam na produkcję z Chin różne słyszałem o niej opinie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Jazz III