Chce jechać. Przy spokojnej jeżdzie znakomity, przyspieszyć też potrafi. Wyprzedzanie bez problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Działa poprawnie,lekko zmienia się biegi. Lewarek dostaje luzu i stuka przy zmianie biegów.
2,0
Układ jezdny
Producent zrezygnował z amortyzacji. Cierpi kręgosłup. Trzeba stosować miękką poduszkę pod siedzenie. Pomaga spuszczenie powietrza z kół. Kierownica przekazuje drgania zawieszenia. Zakręty to miejsca niebezpieczne dla tego samochodu. Nie można ocenić, czy prędkość jest odpowiednia bo karoseria nie wychyla się.Hamulec działa ordynarnie. Przy dużej prędkości bardzo skuteczny natomiast podczas n.p. jazdy w korku po dotknięciu pedału rzuca na kierownicę- koszmar.Hamulec ręczny wymaga ogromnej siły. W przypadku awarii hamulca zasadniczego należałoby chyba wyskoczyć z samochodu, bo ręczny nie zatrzyma samochodu n.p. przy zjeżdzie z górki.
Komfort
3,0
Widoczność
Marnie do tyłu.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, wieczorem trudno znaleźć regulację wysokości świateł.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze, chociaż potwierdzam parowanie szyb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca
4,0
Wyciszenie
Lepsze niż w innych samochodach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów trochę za wysokie
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie wyższy niż w innych markach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych też nie ma.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
[l/100km]