cena przy zakupie wydaje się wysoka, ale konkurencja po doposażeniu jest droższa np.skoda fabia w wersji kombi wyszła drożej o 6000 PLN :)jak się przyjrzeć szczegółom a wiadomo że każdy pierdołek kosztuje producenta to nie jest tak źle np. podwójne uszczelki w drzwiach, hamujące uchwyty boczne, automatycznie włączająca się wycieraczka tylna po włączeniu wstecznego gdy są włączone przednie, kontrolki sugerujące zmianę biegu na wyższy celem jazdy EKO, możliwość sterowania szybami po wyłączeniu zapłonu do momentu otwarcia drzwi kierowcy.
Wrażenia
5,0
Silnik
zbiera się już od 1500 obr, przy niskich obrotach jest bardzo ekonomiczny powyżej 3000 nabiera wigoru jak gdyby posiadał dwa oblicza
5,0
Skrzynia biegów
nie ma zastrzeżeń nic nie haczy biegi wchodzą jak należy
5,0
Układ jezdny
dobrze zestrojony, kompromis pomiędzy komfortem a bezpieczeństwem
Komfort
5,0
Widoczność
bdb przeszklone nadwozie wielkie lusterka
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu intuicyjnie umieszczone
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima wyrabia nawet w upalne dni zimą szybko się nagrzewa, ekstra nawiew na czołową szybe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
składane siedzenia to majstersztyk pojemność jak w niektórych kombi z tej i wyższej klasy
5,0
Wyciszenie
cichutko silnika nie słychać, dopiero przy wyższych prędkościach i obrotach jest głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście spala ok 7 litrów z wł klimą, z ciężką nogą i klimą dochodzi do 7,8, na trasie prędkość od 100km/h bez klimy 4,2-4,4 z klimą 4,8-5 l
5,0
Stosunek jakość/cena
wiadomo że zawsze mogło by być taniej no ale jakość kosztuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
[l/100km]