Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Jazz III

kony, 14 lat temu
Silnik 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW 2008-2015 - Oceń swoje auto
4,92
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : właściwie to wszystko mnie pozytywnie zaskoczyło w tym samochodzie
5,0
Całokształt
Posiadam wersję Executive więc nie mam powodu do narzekań ani niedosytu. Pozornie jest to samochód drogi w zakupie, ale kiedy porówna się wyposażenie z konkurencją, doda do tego jakość i zaawansowaną myśl techniczną Hondy, cena robi się nawet atrakcyjna. Mogę z całego serca polecić ten samochodzik osobą ceniącym ekonomiczność i brak chęci imponowania sąsiadom, kupując jak największe auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek jest niesamowity. Ma dość momentu aby jechać 60 na 5 biegu. Przy 70-80 wjeżdża pod górę bez redukowania na 4. Nie kręciłem go jeszcze do odcięcia ale przy 4,5 tys obrotów ciągnie całkiem przyzwoicie. Baaaaaardzo ekonomiczny, wręcz skrzyżowanie anorektyka z abstynentem, biorąc pod uwagę że to 100 konna benzyna i auto ważące ponad 1100 kg.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dobrane do ekonomicznej jazdy. W trasie można jechać na 5 od 50 km/h, więc nie trzeba cały czas wachlować biegami, które wchodzą zresztą lekko, precyzyjnie i bez oporu
5,0
Układ jezdny
Jak na taki samochód to prowadzi się naprawdę dobrze, oczywiście nie jest to samochód sportowy. Może to zasługa felg 16\". Nie jest ani za twardy ani zbyt miękki. Wcześniej jeździłem Toyotą Celicą więc jakieś pojęcie o nienagannym prowadzeniu posiadam. Bardzo dobry promień skrętu. Niezłe hamulce.
Komfort
5,0
Widoczność
Widzę wszystko w każdym kierunku, nawet do góry (posiadam szklany dach), duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Fotel wygodny, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. Podłokietnik umieszczony zbyt wysoko a podnóżek nie pozwala na całkowite wyprostowanie lewej nogi. Celica była ergonomiczniejsza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna z czujnikiem nasłonecznienia. nawiewy ciche i dobrze rozmieszczone. Posiadam podgrzewane fotele więc nie narzekam.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest zaskakująco dużo jak na taki samochód. Pasażer ma dużo miejsca na nogi.
5,0
Wyciszenie
Nie sądzę aby w tej klasie ktoś oferował lepsze wyciszenie. Silnika przy spokojnej jeździe nie słychać, nadkola też przyzwoicie tłumią hałas.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To co podaje producent i komputer pokładowy to prawda! Oczywiście aby osiągnąć minimalne obiecywane spalanie trzeba jechać z minimalną prędkością, ale to chyba logiczne. Na razie dane głównie z trasy i docierania, ale zapowiada się nieźle. Raz pokręciłem się trochę po mieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
świetne wyposażenie, nie można się przyczepić ani do jakości wykonania ani do użytych materiałów. Pamiętajmy tylko że to nie klasa premium, a będziemy zadowoleni.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie zbyt wcześnie aby oceniać. Ze względu na to że mam 3 lata gwarancji daję max.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Jazz III