Karoseria
: bardzo ładna i zgrabna bryła z chromowanymi dodatkami może się podobać jeszcze bardziej. Duzo schowków i ciekawych dodatków no i te ekstra składane tylne siedzenia - super.
5,0
Całokształt
Jedyne co może sprawiać niedogodność w czasie jazdy to może trochę za krótkie siedzisko i za poziome w długiej jeździe czułem lekko 4 litery.
Wrażenia
4,0
Silnik
malutki ale zwinny i ekonomiczny
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
twardy ale pewny dobrze działająca kontrola trakcji
Komfort
5,0
Widoczność
super
4,0
Ergonomia
trochę plastików ale ładne i zgrabne dobrze spasowane wszystko pod ręką. Trochę ukryte przełączniki regulacji i składania lusterek, ale można się przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
czasami paruje ale podkręcając wentylację problem znika
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą klasę to full.
5,0
Wyciszenie
pow. 140 km/h chodzi jak moja R6 ,ale ja to lubię honda też robi motocykle i dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam wrażenie z odczytu z komputera w czasie jazdy jednostajną prędkością ok. 80 km/h po idealnej i długiej drodze, że mógłbym zejść ze spalaniem nawet do ok 4.5-5 litrów na 100km. Narazie miasto i trochę po za miastem średni pokazuje mi 6,7 l/100.
Raz dałem ognia i potraktowałe autko tkz. ciężką nóżką na odcinku ok 30 km, spalanie ednie nie przekroczyło 8.5 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
trochę drogi mam wersję elegance 1.4 dodatkowo alarm, czujnik cofania i zrobiło się 60 tys. zł, ale warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zauważyłem że na komputerze zostało do przejechania na paliwie ok 80 km, a nawet mi się rezerwa nie włączyła. Gdy komputer wyświetlał 5 km to ja jeszcze przejechałem prawie 50 km trochę ryzykowałem. Zadzwoniłem do serwisu \"mam przyjechać i poprawią mi to\"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
[l/100km]