Inne
: Po 10 latach zaczęły skrzypieć plastiki w kabinie.
5,0
Całokształt
Autko numer jeden pod względem niezawodności. Po 10 latach silnik i skrzynia suchutkie, nic nie cieknie, silnik chodzi jak zegarek szwajcarski. Wszystkie elementy sprawne, nic się nie zepsuło na przełomie 10 lat. Minimalna korozja w okolicy wlewu paliwa, poza tym brak rdzy, auto garażowane. Po 10 latach zaczęły trochę skrzypieć plastiki w kabinie. Poza tym bez zarzutu.
Wydech wygląda jakby miał rok czy dwa a nie 10 lat. Auto drogie w zakupie jednak warte każdej złotówki na nie wydane. Jeśli nie chcesz odwiedzać warsztatów, kup Honde Jazz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic się nie psuje
5,0
Skrzynia biegów
Nic się nie psuje
5,0
Układ jezdny
Nic nie stuka nic nie puka
4,0
Karoseria
Minimalne ognisko rdzy przy wlewie paliwa.
Reszta spoko.
Komfort
4,0
Widoczność
Dużo szyb wokół, jednak przy parkowaniu tyłem ciężko ocenić odległość do innego auta.
4,0
Ergonomia
Po długiej trasie 1000km trochę boli tyłek
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą ciepłe powietrze z nawiewów leci dopiero po przejechaniu 10km.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompaktowe auto full miejsca.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichutki, silnik też cicho pracuje.
Jedynie w trasie robi się głośniejszy, ale bez przesady.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na mieście można się zmieścić w 6l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie ale warty każdej złotówki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje, silnik i skrzynia suchutkie nawet po 10 latach. Wydech po 10 latach wygląda jakby miał rok albo dwa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
[l/100km]