Mile zaskakuje kierowcę zwłaszcza na początku eksploatacji. Przestrzeń w środku , ładowność , wielkość bagażnika i magic seats.
Komfort jazdy godny podkreślenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sinik wystarczający do miasta i na trasy. Praktycznie bezobsługowy. Żadne regulacje nie są wymagane . Zużycia oleju brak. Świece platynowe na przebieg 100 tyś. kilometrów nie wymagają regulacji.
5,0
Skrzynia biegów
Na lewarku brak negatywnych odczuć dla kierowcy. Zmiana biegów płynna.
5,0
Układ jezdny
Bez stuków, luzów i tym podobnych rzeczy. Żadnych usterek np. wymian przegubów czy osłon gumowych. przeglądy rejestracyjne bez problemu.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki środkowe ograniczają widoczność na boki. Trzeba mocno obracać do tyłu przy włączaniu się do ruchu pod kątem.
4,0
Ergonomia
Dłuższa podróż w fotelach nie robi problemu. Przy jeździe codziennej w mieście nie odczuwa się ujemnych skutków np. bóli mięśni.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
rzadko ale występuje parowanie szyb przy dużej wilgoci w powietrzu. Włączenie klimatyzacji prawie że natychmiast to likwiduje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osób o wzroście do 180 cm nie powinno być żadnych problemów . Nie czuje się w środku ,że to małe auto.
4,0
Wyciszenie
Uważaj na pieszych bo przy małych prędkościach nie słyszą silnika.
Przy płynnej bez gwałtownych przyspieszeń kierowca tez nie słyszy silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy gwarancyjne ok 600 PLN. Później koszty to wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza, filtra przeciwpyłowego raz w roku i ozonowanie klimatyzacji przynajmniej raz na dwa lata.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodny. Jedynie co wymieniłem to klocki hamulcowe ( Nie było takiej potrzeby ale zawsze to robię wcześniej ) i akumulator ( po 5,5 roku )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było żadnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
[l/100km]