Prawdę mówiąc jestem pod wrażeniem elastyczności.Jak na taki mały silnik i to benzynowy wspomagacz zmiany biegu (Up Down)każe zmieniać na piątkę przy 1200 obr/min! co stanowi 45-50 km/h.Przyspiesza dość sprawnie i paliwa nie chlepce w nadmiarze.A chyba o to chodzi przy zakupie tego typu auta?
4,0
Skrzynia biegów
Praca prawie doskonała,Czasami lekko haczy wsteczny ...no ale jaki to ma przebieg?Myślę,że z czasem będzie OK.
3,0
Układ jezdny
Zdecydowanie sprężysty i trochę za twardy.Ale coś za coś.
Komfort
4,0
Widoczność
W zasadzie OK.Dobrze,że jest w miarę krótki bo przy cofaniu trochę marnie widać przez tylnią szybę.Ale za to lusterka zarąbiste.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i w zasadzie pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
O ogrzewaniu nie wypowiadam się ale jeśli chodzi o klimę to w słoneczny ciepły dzień daje radę w mieście dopiero na trzecim biegu wentylatora.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największa ilość miejsca jaką widziałem w tej klasie.Jednak do foteli trzeba się przyzwyczaić.Twarde i krótkie siedziska.
4,0
Wyciszenie
Uważam ,że jak na takie auto to naprawdę więcej niż dobrze.Duża w tym zasługa cichego silnika ale i cała reszta wydaje się wykonana w przemyślany sposób np uszczelki w drzwiach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe poza miastem ok 100 km/h osiągnęłem zużycie min 4,5 l/100 km(średnie podawane przez kompa)Miasto zamykam w 5,7-6,2 l/100 km ,moja kobieta 6,4 - 6,8 l/100 km... i to bynajmniej nie z powodu ciężkiej nogi.:-)
4,0
Stosunek jakość/cena
52.500 to jest parę groszy.Ale konkurencja po doliczeniu wszystkich opcji występujących w Hondzie też nie wygląda lepiej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno powiedzieć przy takim przebiegu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.Mam nadzieję,że nigdy tu nic nie wpiszę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
[l/100km]