Całokształt bym określił tak, że nie leje się na łeb i pali zazwyczaj poniżej 10l lpg . To tyle w temacie zalet. Samochód raczej dla gospodyni która jeździ tylko do warzywniaka i po wnuki 2 ulice dalej. Ten samochód jest zwyczajnie tak kiepski i wujowy, że aż boli. No ale nikt tym dla przyjemności raczej nie jeździ
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik 83 konie po 2 wizytach w warsztacie poszarpuje , wymienione świece (jest ich 8..po co aż tyle nie wiem) teraz do wymiany cewkofajki (też jest ich 8) generalnie jak na taką "moc" ani fajny ani oszczędny.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia papier. Łożyska się regularnie rozpadają co ok 80 tys km. Trzeba wyciągać skrzynię robić remont.
1,0
Układ jezdny
Jest to stary złom i taki też jest układ jezdny.
1,0
Karoseria
Cieknie z tyłu w czasie deszczu później śmierdzi w środku
Komfort
1,0
Widoczność
nie ma tu czegoś takiego
1,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest maluch a miejsca jak w kompakcie
1,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie istnieje w tym aucie. Na pocieszenie dodam, że na skuterze czy rowerze też nie ma wyciszenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mi gazu dokładnie 21% więcej niż pokazuje komputer. Miasto Warszawa bez szaleństw tempo takie jak innych aut wychodzi równe 10l LPG , trasa bardzo spokojna tempo jednostajne 60/70 6.4 l LPG, tempo 120 8.3 l LPG, przy prędkości autostradowej 140 będzie 11.5l LPG gdy się pospieszymy i wdepniemy "klepkę" na trasie (licznikowe 180 na GPS 170) weźmie minimalnie ponad 15l LPG. Spalanie ekonomiczne tylko przy dziadkowo babciowej jeździe. Generalnie nie jest awaryjny ale naprawa skrzyni tania nie jest
1,0
Stosunek jakość/cena
Tani nie był a jest to taka japońska syrena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest jedna wielka usterka
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia zrobiona z tektury szmat i papieru.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 83KM 61kW
[l/100km]