Autko posiadam od czerwca 2014 roku od tego czasu przejechałem nim ok 40 tyś km. Jak na razie zadnych usterek jedynie wymiana klocków przód wraz z przetoczeniem tarcz hamulcowych . Do tego regulacja zaworów i standardowo wymiana oleju i filtra
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedyna wada to regulacja zaworów ktora nalezy wykonywać co 40 tys km. Jednosta napędowa idealnie sprawuje się do napędzania LPG. Praktycznie nie odczuwa sie spadku mocy instalacja STAG do pełnego wtrysku zbiornik mam ciut za duzy bo 40 l wystaje wyżej z wnęki kola zapasowego ale dzieki temu mam bardzo duzy zasięg ok 580km na jednym tankowaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestopniowana pracuje dosć precyzyjnie i lekko.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń . Hamulce perfekcyjne . Może zbyt czuly ABS .
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja z klimatronikiem jest super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca jak na takie male auto. Podróżując 1000 km do Frankfurtu w 4 osoby nikt nie uskarżał sie na zmęczenie i bóle nóg czy kręgosłupa
4,0
Wyciszenie
Kiepskie powyżej 100km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super . Zadne inne auto które miałem nie było tak tanie w eksploatacji
5,0
Stosunek jakość/cena
Ata sa dosć drogie jak na tą klasę . Za dobry egzemplarz z 2007 trzeba liczyć sie z kwotą ok 20 tys złotych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie bez usterek . Przejechane od kupna 40 tyś. Jedynie sprawy eksploatacyjne
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 83KM 61kW
[l/100km]