Silnik
: Chyba to, że spalił 4,4 na 200 km trasie (80% autostrada) prędkość 80-90 - tyle to pali diesel w Volvo (no, może 0,3 mniej). I przyjemne zawieszenia jak na takiego malucha.
4,0
Całokształt
Jak na miejskie auto bardzo ok, a nawet w trasie całkiem sprawnie
Wrażenia
4,0
Silnik
Demon to nie jest, ale w sumie to jakoś nigdy mnie nie kręciło
4,0
Skrzynia biegów
Nie powiem, że CVT to mój ideał, lubię kick downa i to szarpnięcie, a tutaj robi się głośno i... jedzie :), nawet sprawnie, co ciekawe głośno (buczenie) mam w okolacach 80-90, poniżej i powyżej cisza. Mam nadzieję, że to nie sygnał czegoś złego, bo koszty naprawy tego typu zwalają z nóg
4,0
Układ jezdny
Zaskakująco zwarty i cichy, oczywiście mały rozstaw, więc nierówności czuć ale nic nie stuka i nie puka
Komfort
3,0
Widoczność
Cóż, nie wymagajmy zbyt wiele od małego autka. Płaskie fotele przy trasie >200 km są odczuwalne
4,0
Ergonomia
Wszystko proste, choć nie idealnie - feler to po prostu miejsce, zdarzyło mi się przełączyć bieg łokciem czy kolanem zahaczyć o kluczyk z breloczkiem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimy w deszczową pogodę ciężko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Powiedzmy, że to auto na miasto, więc jest całkiem ok
4,0
Wyciszenie
Powtórka - auto na miasto, ale ciche całkiem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie po mieście (b. krótkie trasy)
4,0
Stosunek jakość/cena
Po pół roku za krótko, choć jak na 10 letnie auto trzyma cenę (ale żona chciała automat, a z małymi autami w automacie w naszym kraju jest pewien kłopot - sprowadzony z Belgii)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak, choć boję się skrzyni
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 83KM 61kW
[l/100km]