Przeniesienie napędu
: Kierowanie tym pojazdem jest niezwykle proste i łatwe. Auto zachowuje się bardzo precyzyjnie na drodze, żadnych niespodziewanych zachowań, jest posłuszne na każdy ruch kierownicy. Silnik bardzo elastyczny. Bardzo dużo miejsca w środku. Każdy się dziwi że to auto jest takie duże w środku, choć na zewnątrz wygląda że jest małe. Trochę twarde siedzenia. Nic się nie zepsuło poważnego. Instalacja gazowa STAG 300 - isa2, wtyskiwacze hana sprawuje się doskonale. Potrzeba pilnować luzów zaworowych co 40tys. Można to samemu zrobić, albo oddać do mechanika, Koszt 50-100zł. To jest super auto i nie ma się co rozpisywać. Na oponach 185/55/R15 jest trochę za twardę, tak więc zmieniłem na 185/60/R14. Spalanie LPG 6,5-7L/100km w cyklu mieszanym bez przekraczania 120/kmh. Instalacja sekwencyjna stag 300 isa-2 wtryskiwacze hana. Działa bez zarzutu. Silnik 1.4 jest zadziwiająco elastyczny.
Silnik elastyczny ciągnie od 1500 obr, maksymalny moment przy 2800, w przedziale 3000-4000tyś niezła zabawa ale i spalanie większe. Ergonomia - tu się można rozpisywać, zle po co? Pod tym względem jest doskonale.