Użytkowany jako auto 7-16 letnie. Do 12 roku produkcji wsiadałeś jechałeś. Potem nastąpił rozpad auta. Katastrofa finansowa - padło radio połamały się kluczyki pękła konstrukcja siedzenia następnie poleciała skrzynia. We wcześniejszych latach woda w aucie oczywiście wada fabryczna pęknięcia końcówka dachu-bagażnik. Po 15 roku życia auta zacina się bagażnik, zgniła rurka doprowadzająca płyn hamulcowy do naprawy poduszka silnika sworznie. Przy mini stłuczce koszt oryginalnej przedniej lampy około 2 tysięcy zamienniki szukane po całej polsce. Auto ma dziś 200 tys na liczniku
Wrażenia
5,0
Silnik
Poza wjeżdżaniem pod górę od zera to eski i autostrady jak się rozkręci to demon prędkości. Przy 4 osobach plus bagażnik stoi w miejscu.
3,0
Skrzynia biegów
Nie było kłopotów. Honda ma wadę fabryczną do łożysk nie dochodzi olej - efekt zmiana skrzyni w 12 roku życia auta
5,0
Układ jezdny
świetnie skręca parkuje super się prowadzi
4,0
Karoseria
rdzewieje głównie klapa i nadproża nie jest źle
Komfort
3,0
Widoczność
Z tyłu słabo z przodu bardzo dobrze
3,0
Ergonomia
Przeciętnie solidna
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Paruje paruje paruje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Daje radę jedna z głównych zalet wakacje 4 osoby bagażnik full
3,0
Wyciszenie
Przyzwoicie jak na tej klasy samochód
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się sypie koszty są duże
3,0
Stosunek jakość/cena
Auta uchodziły za drogie do pewnego momentu koszty były opłacalne
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- awaria radia
-zacinanie się bagażnika
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- pęknięcia góra bagażnika woda w aucie
- padła skrzynia po 180 tys
- padł układ hamulcowy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 78KM 57kW
[l/100km]