bardzo muli na niskich obrotach - wysokobrotowy -od ok 2-2,5 tys bardziej elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
trzeba dokładnie wbijać biegi - jeśli tak to robisz jest B. precyzyjna
4,0
Układ jezdny
\"wysoki mały gokart\" - jak potrzeba - dobrze klei się na zakrętach. trochę twardy na polskie drogi9chodzi o \"ser szweizer\"
Komfort
5,0
Widoczność
jest b. dobrze!
4,0
Ergonomia
mój znajomy (zięć)-187 cm twierdzi, że jak na niego to niewygodne podparcia foteli - chyba za niskie. Ja 179 mc -ok!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo się \"zbiera\" ogrzewanie zimą- kwesta małego silnika i chyba dużej przestrzeni do ogrzania. Poza tym b. dobrze. Klima - brak kłopotów z parowaniem szyb!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedziałem już w nowej generacji - tam jest o 1/2 numera lepiej!! to już moja 2 opinia (I po 2000km. Poza tym chyba wszystkie autka kl. B są o 1 lub 1/2 rozmiaru mniejsze!! dla ciekawości wsiadałem do\"kRÓLA przestronności\" - nowej fabii- 1 rozmiar mniejsza!!! a wg. polskich czasopism moto w 3/4 w rękach niemieckich - bardzo duża. Ostatnio MOTOR często podaje miarę poj.bagażników -wykonaną przez dziennikarzy podczas testu -POLECAM!!
5,0
Wyciszenie
Jest dobrze jak na wanowaty kształt i B. dużą pojemność wnętrza!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w okresie zimy - ostatnio przy minus 15-18st. dochodziło średnio w mieście do 11(krótkie 2km trasy)Latem spada do ok. 6-6,5l w mieście. trasa to ok 5l również zimą - przy płynnej jeździe ok 80 -100 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ostatnio ok rok temu uszkodził mi się tylny zderzak - jakiś nawiedzony przedstawiciel \"H\" przywalił mi jak stałem ok. 5s na czerwonym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1 arowka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 78KM 57kW
[l/100km]