Bardzo ekonomiczne autko, doskonałe dla rodziny, która potrzebuje samochodu do codziennego użytku na trasie: dom-przedszkole-praca-zakupy-dom, a na dłuższy wyjazd wybiera się raz na jakiś czas.
Ogromny bagażnik jak na tę klasę aut, bardzo przestronne wnętrze. Dla kogoś, kto lubi dynamiczną jazdę za cenę zużycia paliwa polecam mocniejszy silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry kompromis pomiędzy mocą silnika a ekonomią jazdy. Nie jest to samochód dla lubiących ruszać z piskiem opon.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą idealnie.
4,0
Układ jezdny
Mocno przechyla na dużych łukach, ale tylko jak ja prowadzę. Kiedy prowadzi moja żona to, o dziwo, nie przechyla.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie widoczność znakomita, chociaż z początku przeszkadzają przednie słupki.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu, ale na większych obrotach trochę za głośno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest bardzo przestronny w stosunku do swojej wielkości. Niezwykłym pomysłem są składane tylne siedzenia na 2 sposoby - albo oparcie albo kanapa. Często z tego korzystam, tym bardziej, że składanie i rozkładanie to jeden ruch ręki.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa: rekordowo niskie. W mieście niestety dużo zależy od stopnia zakorkowania, więc od średniego spalania zanotowaliśmy spore rozrzuty. Rekord na trasie to 4,3l/100 km (4,7 z włączoną klimatyzacją).
5,0
Stosunek jakość/cena
Honda nie jest najtańszym autem w tej klasie. Warto jednak porównać wersję podstawową Hondy Jazz Coll z tak samo wyposażonym dowolnym innym samochodem tej klasy, aby przekonać się, że różnica nie jest wcale taka duża.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 78KM 57kW
[l/100km]