jak to Honda na 8 zaworach, bardziej lubi górne obroty :)
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo dokładnie i bez zbędnych oporów. Przełożenia dośc dobrze dopasowane np na II biegu dochodzi do 80km/h
3,0
Układ jezdny
Jest to miejski samochód już troche leciwy i zawieszenie przygotowane na lepsze dorgi niż POLSKIE. Rozpórka na przednich kielichach, usztywniła auto - znacznie lepiej sie prowadzi.
Komfort
5,0
Widoczność
Przeszklenie wzorowe, zadne fiaty małolitrażowe nie mają porównania.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla dwóch osób miejsca wystarczająco dużo, w piątke da się jechać ale okupione jet to brakiem komfortu kierowcy.
3,0
Wyciszenie
nie ma ocen pośrednich bo dał bym 3+
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto wacha sie od 5-6 l/100 w trasie jest ekonomiczny 4--4,5 przy ostrej jeździe powyzej 120km/h potrafi spalić 5,5l/100
4,0
Stosunek jakość/cena
za taki samochód w dobrym stanie można zapłacić od 1000-2500 PLN
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
każdy postój niekontrolowany to brak paliwa, gdyż czy to przez roztargnienie czy specjalnie ale inżynierowie Hondy zapomnieli o lampce rezerwy :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pękająca szyba przednia, zbyt elastyczny przód, znikło po założeniu rozpórki na kielichy przód.
Padło serwo hamulców, kupione od używki sprawne działa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 56KM 41kW
[l/100km]