Ogólnie samochodzik nadzwyczaj dynamiczny, zwracający uwagę. Silnik
bez zastrzeżeń. Nowe samochody z takim silnikiem to wydatek ok. 100 tys zł (ocena jednego z autoryzowanych serwisów) Warunki jezdne znakomite!!!! Polecam gorąco wszystkim, którzy dynamikę, jakośc silnika i prowadzenie przedkładają nad komfort i muzykę kalsyczną podczas jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wyjątkowo posłuszny, dynamiczny, o dławieniu nie ma mowy, nawet jak zimny.Gwarantowane I miejsce na siatłach: 2-ka ogień-nie ma mocnych. Przy stałej prędkości nie jest już tak różowo - ci "inni" nadrabiają. Silnik jest jednak niezawodny - zegareczek po prostu. Tylko go poić i jeździć.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka czasmi nie wchodzi...i jak tu być pierwszym na światłach. Również problem ze wstecznym, jak w wielu modelach.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak F1, żadnych problemów. Zawieszenie: amortyzatory 76% nie zmieniane od nowośći!!! Ostatnio zmieniłem końcówki drążka kierowniczego i gumy wahaczy. Po 100 tys posypało się sprzęgło. Części oryginalne drogie, ale u dobrych "prywaciarzy" nawet 50% taniej.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu Ok, z tyłu - trzeba korzystac z lusterek zewnętrznych
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troszkę z a słabo, szczególnie podczas deszczu, okna szybko zachodzą mgłą (trzeba ustawiać wentylator na max.)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca dosyć, z tyłu również OK, choć może być problem dla osób z długimi nogami.
3,0
Wyciszenie
Jak wiekszośc zauważyła - po 130 km można tylko pogadać z silnikiem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mierzyłem ostatnio: 8 L/ 100 na drodze, 9 w mieście (warunek: nie wchodzić powyżej 5000 obr/min). Auto ma 12 lat i parametry katalogowe!
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze można miec naprawdę przyciągające uwagę, niezawodne i dające satysfakcję z jazdy auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oryginalne radio (wersja amerykańska) ma tylko nieparzyste częstotliwości na FM.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wydech nie najlepszy, zarzyna wszystkie tłumiki. Ponadto trzeba pamiętać o środkowym - musi być bardzo wąski, w przeciwnym razie możemy go zostawić na bylejakim garbie. Nadkola i okolice łaczeń szyb rdzewieją - ale to chyba zasługa naszych fachowców, zmieniałem kufer i błotniki po uderzeniu.