szkoda, że auto ma 17 lat i wyróżnia się przez to z tłumu, ale rzadko który nowy z silnikiem 1600 da mu radę. Silnik to godny polecenia, nigdy się nie buntuje i posłusznie kręci na każdym biegu na czerwone pole (7300rpm). Poza tym ma pięć drzwi i przyzwoity bagażnik jak na hondkę
Wrażenia
5,0
Silnik
Wkręca się na obroty jak każda japońska szlifirka - powyżej 4500 rpm pokazuje swoją rogatą duszę. Jedyne co dokucza to hałas, ale to jest do wybaczenia
5,0
Skrzynia biegów
Do ulicznych wyścigów w mieście idealna, tzn. bardzo krótka
3,0
Układ jezdny
do tego silnika stanowczo za miękkie - porównuję do preludki
Komfort
5,0
Widoczność
pozycja: tyłkiem po ziemi, a widać wszystko
5,0
Ergonomia
pozycja wręcz idalna na każdą trasę
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak klimatyzacji sprawia, że przy słonecznej pogodzie w aucie jest jak w saunie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wersja 5 drzwiowa przewiezie wygodnie 4 osby, tym z tyłu brakuje jedynie zagłówków
3,0
Wyciszenie
powyżej 130 słychać tylko silnik
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa zgodnie z przepisami to 8,5/100, przy 195km/h wypije nawet 14l/100km, w mieście minimum to 9l, a maksimum 12litrów/100km