Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Insight Hatchback

Insight2010, 6 lat temu
Silnik 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 202 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda Insight Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Hybryda to rewelacyjny wybór.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Pierwsze ślady korozji po 8 latach. Spodziewałe się, ze będzie lepiej.
5,0
Całokształt
Samochód niezwykle ekonomiczny a przy okazji cichy, wygodny i calkiem praktyczny. Jeśli większość przebiegu robisz w mieście obsługując codzienne życie rodziny (zakupy, dzieci, praca) to trudno o lepszy wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie jest to samochód szybki, ale spod świateł do 50-70 km/h ma niezłe przyspieszenie przegrywające tylko z dużo mocniejszymi samochodami. W normalnej jedzie cichy i ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowa. Słynne wycie skrzyni CVT objawia się tylko w próbach zmuszania samochodu do tego, do czego nie jest zaprojektowany, np. przyspieszanie/wyprzedzanie na autostradzie od 120-140 km/h w górę. Prz spokojnej jeździe działa jak zwykły automat.
4,0
Układ jezdny
Dość sztywny. Biorąc pod uwagę charakter samochodu mógłby być bardziej komfortowy.
3,0
Karoseria
Po ośmiu latach drobne ślady rdzy na krawędziach tylnich błotników. Spodziewałem się lepszego wyniku. Poza tym brak uwag.
Komfort
4,0
Widoczność
Podobno widok do tylu jest nienajlepszy. Ja szybko się przyzwyczaiłem i nie zauważam tego.
5,0
Ergonomia
Świetnie zaprojektowana deska rozdzielcza: wszystko tam gdzie trzeba.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja włączona cały rok załatwia sprawę. Żadnych zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zawsze chciałoby się mieć więcej. Osoby o typowej posturze raczej nie będą narzekać. Większe mogą czuć się ciasno. W tylnym rzędzie siedzeń osoby od 180 cm dotykają podsufitki.
5,0
Wyciszenie
Trudno ocenić, bo samochód generalnie ma cichy układ napędowy, wiec i nie ma co hałasować. Głośno robi się przy prędkościach typy 140 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja. Dotychczasowa eksploatacja (tylko ASO) sprowadzała się tylko do wymiany rzeczy typowo eksploatacyjnych (filtry, oleje, świece, hamulce). Typowy przegląd około 1000 zł wg wskazań komputera (średnio raz, dwa razy w roku). Spalanie w okolicach 5,5 l/100 km. Do teraz (200 tys. km) zawieszenie nie wymagało interwencji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Komfort jazdy jak w klasie wyższej. Eksploatacja jak w klasie miejskiej. Podczas wizyty w serwisie dostałem zastępczego Accorda - z przyjemnością wróciłem do Insighta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Insight Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Insight Hatchback