Auto dosc malo znane w Polsce, ciekawie sie prezentuje, ma wygodna skrzynie CVT, Pali znosnie aczkolwqiek jak na Hybryde troche za duzo. 4 osoby siedza wygodnie, niestey w 5 jest juz scisk. Jezdze nia dwa lata.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez zazutu, zdaza suie szarpniecie gdy system nie doknca przewidzial czy bedziesz ruszac, hamowac, system start - stop trzeba jezdzil plynnie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia stara sie jak moze aby wykrzesac przyspieszenie, jak masz akumulator naladowany jest ok, gdy bateria pusta czujesz jakbys ciagnal, przyczepke :P zdaza sie zadko...
4,0
Układ jezdny
prowadzi sie dosc sportowo, zawiewsznie dosc sztywne, ladnie bierze zakrety.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc jest nieco ograniczona, duze slupki boczne, z tylo popczecna belka bagaznika i mala szybka - trzeba sie prszyzwyczajaic, czujniki na szczescie w standardzie. jak jestes oboa wysoka, bedziesz musial mocna opuscic fotel...
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu jesli chodzi o obsluge, reczny manualny, kluczyk bez bajerow, bezpiecznie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Srednio, uklad hybrydowy + wentylacja cos tam poplatali i dosc czesto szyba paruje i pachnie nieprzyjemnie...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Srednio jesli chodzi o przetrzen, ja mam 184 cm i ledwo tam sie wciskam, 4 osoby max w aucie
4,0
Wyciszenie
Auto jest dosc dobrze wyciszone, powyzej 160km/h nie polecam...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis jak w kazdym innym aucie, olej filtry i ogien, swiece sa drogie - tzw long life, wymieniasz co 100.000km
4,0
Stosunek jakość/cena
polceam auta 3 letnie, sporo juz utracily a ciagle jak nowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto sie nie psuje, nie ma co sie bac Hybrydy, wszystko automatic. Zero stresu...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak powaznych usterek...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
[l/100km]