Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Insight Hatchback

janek, 14 lat temu
Silnik 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Insight Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : to po prostu fajne , ciekawe auto , dla kogos kto nie chce jezdzic nudnym golfem czy jeszcze bardziej nudna skoda, chociaz mozna powiedziec ze mocno niszowe.
4,0
Całokształt
doskonaly to jest maybach. Najwieksza sila tego samochodu jest jego nietuzinkowosc i poczucie jezdzenia czyms bardzo nowoczesnym , to zsuwa drobne niedoskonalosci na dalszy plan.
Wrażenia
4,0
Silnik
oprocz tego ze na wyzszych obrotach ma troszke dziwny dzwiek jest wiecej niz dobrze, przy spokojnej jezdzie jest bardzo cicho i spokojnie, auto rownomiernie rozwija moc.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia jest na 5 minus. Przy spokojnej jezdzie CVT sie sprawdza, jednak przy ostrzejszej a tym bardziej przy wyprzedzaniu konieczne jest uzycie manetek do zmiany wirtualnych biegow. Bez tej opcji (w ubozszych wersjach ich nie ma) skrzynia bylaby byeznadziejna jak na moj gust i nie nadawalaby sie do jazdy poza miastem , jednak z manetkami jest super - do spokojnej jazdy tryb bezstopniowy , do ostrzejszej manetki . Extra.
4,0
Układ jezdny
na gladkich drogach jest wedlug mnie swietnie - auto jest doskonale wywazone (dzieki czemu swietnie sie zachowuje w zimie na oblodzonym prakingu , ktory to efekt chyba konstruktorzy osiagneli zupelnie przypadkiem) dobrze trzyma sie w zakretach , ESP interweniuje dopiero w najwyzszej koniecznosci i jest swietnie, oprocz jedneo ale. Zawieszenie jest koszmarnie glosne na dziurawej nawierzchni, co nie zmienia faktu ze dobrze neutralizuje nierownosci.
Komfort
5,0
Widoczność
wielkie lusterka , duze szyby , jedynie trzeba sie przyzwyczaic do widoku przez tylna szybe - listwa zaslania widok w taki sposob , ze trudno jest rozpoznac marke auta jadacego za nami , co utrudnia obserwacje czy nie jestesmy namierzani przez radiowoz z wideorejestratorem , niby drobiazg, ale jesli jezdzi sie innymi samochodami to tu moze przeszkadzac, jesli ktos ma takie przyzwyczajenie.
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka, pomimo kosmicznego designu , nie trzeba studiowac instrukcji , zeby czuc sie w aucie jak w domu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko chlodno w lecie , szybko cieplo w zimie, co wiecej trzeba?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak z tylu to nie wiem , bo nie siedzialem, z przodu jest tyle miejsca , ze spokojnie mozna jechac w daleka podroz bez zmeczenia, fotele sa bardzo wygodne!
3,0
Wyciszenie
coz. Jak wspominalem, zawieszenie glosne na nierownosciach , silnik na wyzszych obrotach tez do cichych nie nalezy. Jednak jesli chodzi o wyciszenie to to auto ma dwa oblicza - przy spokojnej jezdzie jest cicho jak w mercedesie, przy ostrzejszej robi sie ponadprzecietnie glosno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
coz, nic dodac nic ujac, spalanie w okolicach 4 litrow przy normalnej jezdzie i okolo 6,5 -6,8 przy jezdzie autostradowej powyzej 160 jest wynikiem swietnym , mnie satysfacjonuje w 100%, tylko ze hybryda trzeba umiec jezdzic, jesli chce sie oszczedzac.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto nie jest tanie, ale jest to chyba najtansza hybryda na polskim rynku a oferuje niewiele mniej niz duzo drozszy prius.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto jest nowe, zadnych problemow, jedyne co moge powiedziec to czasem przy predkosciach powyzej 150 lewa szyba kierowcy wpada w taki dziwny rezonans, to przypadlosc opisywana na amerykanskich forach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic sie nie dzialo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Insight Hatchback