Nietuzinkowy pojazd o bardzo niskim zużyciu paliwa. Bardzo przyjemny w prowadzeniu dzięki przekładni automatycznej CVT. Pomimo pewnych obaw do zakupu
przekonały mnie min. doskonałe warunki gwarancyjne - 8 lat lub 160 tys. km na układ hybrydowy. Wadą jest dość mała ilość miejsca na tylnej kanapie.
Najlepsze auto jakie miałem do tej pory.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik posiada bardzo wysoką kulturę pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Przekładnia CVT działa rewelacyjnie. Ponieważ jest bezstopniowa, brak jest jakichkolwiek szarpnięć.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest pewny i zapewnia wysoki komfort jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra - nawet do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wzór ergonomii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu posiadają dostateczna ilość miejsca. Niestety na tylnej kanapie jest dość ciasno.
4,0
Wyciszenie
Generalnie auto jest bardzo ciche. Głośniej robi się przy wysokich obrotach silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mistrz oszczędności. Tak niskiego zużycia benzyny nie oferuje chyba żaden konkurent.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek. Nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek. Nic się nie dzieje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
[l/100km]