Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V III

Gondor, 21 dni temu
Silnik 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V III 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Inne : Komfort jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Faktycznie auto ma problem z android auto! - to jest wstyd dla Honda
4,0
Całokształt
Najlepsze auto na rynku do jazdy miejskiej i podmiejskiej. Jak ktoś robi często trasę to nie kupować. Jak okazjonalnie to nawet się nie zastanawiać Niestety nie jest tanie. Naped trzeba zrozumieć i lubić. Przed zakupem polecam co najmniej 2x1h jazdy próbnej bez sprzedawcy!
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo oszczędny i dynamiczny do 110km/h. Oczywiście jeżeli ktoś zrozumie, że jeździ na silniku elektrycznym o momencie 250N/m i przyspieszeniu praktycznie liniowym. Przyzwyczajenia wyciskania gazu do dechy, daje efekt odwrotny do oczekiwań. Od 0 do 60 przyspiesza w 4s. Od 110-140 silnik zachowuje się jak każdy 1.5 wolno ssący ( bo przy tej prędkości koła napędza spalinowka). 130 w zimie to 6-6,5l . Nigdy nie spaliłem tym autem 9l a mieszkam w górach. Serdecznie współczuję stylu jazdy i nie zrozumienia napędu tym, którzy osiągnęli ten wynik.
5,0
Skrzynia biegów
Samochód jej nie ma - 5 gwiazdek za to ;).
5,0
Układ jezdny
Świetny ! Jak w aucie klasy D (przypomnę, że to samochód na graniczy B/C )
4,0
Karoseria
Fakt - blacha pancerna to to nie jest. Raczej nie odbiega od aktualnego standardu aut japońskich.
Komfort
5,0
Widoczność
Super, może poza zbyt pionową szybą przednią - nie można zbyt blisko podjeżdżać pod światła
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane fotele, kierownica, system rozpraszania powietrza. Trzeba być świadomym, ze tryb eco ogranicza klimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez konkurencji w tej klasie!
3,0
Wyciszenie
Hałas od podwozia - 19cm prześwitu nie jest bez konsekwencji. Opory toczenia są słyszalne. Im opona będzie bardziej kleić tym bardziej ją będzie słychać! Powyżej 140 jest głośno - jak ktoś często jeździ z tą prędkością to odradzam zakup.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak skrzyni. W trybie B - hamulce praktycznie bez zaangażowania Prosty i niezawodny silnik hondy
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Android auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Produkcja made in Japan

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V III