Świetnie narysowane auto z ładnymi światłami LEDowymi. Wygodne i komfortowe a trybie Sport dość żwawe. Niskie spalanie w mieście.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający na miasto i tak do 120-130km/h. Natomiast w trasie byłoby idealnie 2.0 a nie 1.5.
5,0
Skrzynia biegów
Świetnie działa - jest bardzo płynnie jak w elektryku.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny. Zawieszenie mogłoby być bardziej miękko zestrojone. Na słabej nawierzchni dość twarde.
3,0
Karoseria
Trudno ocenić po roku czasu. Jest nałożona ceramika a i tak w słońcu widać pełno małych rys.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność z przodu i tyłu. Ogromnie lusterka i kamera cofania na plus
5,0
Ergonomia
Prosta intuicyjna obsż
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo dobrze. Latem nawet za mocno chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu kosztem bagażnika. Wygodne auto dla 4 osób bez wielkich bagaży.
4,0
Wyciszenie
Niestety mogłoby być lepiej. Ale to jest hybryda więc pewnie zwracali uwagę na wagę i stąd brak wyciszenia nadkoli. Gdyby to poprawić byłoby naprawdę nieźle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie to na pewno zaleta.Obecnie średnie spalanie jest na poziomie 5,1 litrów, ale głównie trasy. Jeśli ktoś jeździ głównie w mieście i wokół komina to średnie spalanie będzie miał ok. 4-4,5 litrów. Niestety koszt OC/AC dość wysoki. Ceny przeglądu nie są mi jeszcze znane.
4,0
Stosunek jakość/cena
To był najlepszy stosunek ceny do wyposażenia w przypadku pełnej hybrydy (przed ostatnią podwyżką).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierwszy rok jazdy bez żadnych problemów. Jedynie pióro wycieraczki było wymieniane.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 131KM 96kW
[l/100km]