Silnik
: Najlepszy silnik z jakim dotychczas miałem do czynienia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Konsola, oprogramowanie
4,0
Całokształt
Zbyt irytujące drobiazgi jak na auto kosztujące 90 tys PLN. Fatalne oprogramowanie konsoli. Na ekranie wielkości pocztówki informacje txt radia wyświetlane są w okienku mniejszym niż połowa znaczka pocztowego. Zegar w konsoli format 12 godz, (na LCD format 24 godz), brak kontrolki wł. świateł mijania (po co jest kontrolka AUTO?) nie wiadomo czy działają światła pozycyjne czy mijania. Zbyt mało schowków w przedniej części kokpitu. Tragiczne działanie systemu Hands Free. System rozłącza rozmowę albo nie reaguje na przycisk Zakończ albo Połącz. Dostęp do numerów telefonów tylko z pamięci ,nie importuje kontaktów z karty SIM !!! Częsty komunikat o błędzie i zakończeniu działania systemu HFT. Fabryczna blokada dla zainstalowania oprogramowania maps.google czy yanosik. Za taką cenę to powinno być co najmniej koło dojazdowe na wyposażeniu.
Realne zużycie paliwa ON 5,7 - 6,2 l/100km. Na pełnym baku nie przekraczając 130km/godz można przejechać 800km. Praktyczny system podnoszenia tylnej kanapy do przewozu dużych przedmiotów za przednimi fotelami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy silnik wysokoprężny z którego miałem okazję dotychczas korzystać.
Oceniam znacznie wyżej niż D4D. Dynamiczny i elastyczny jednocześnie.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia. Skrzynia szybka i cicha.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się pewnie. Bez obaw można wjeżdżać i zjeżdżać z krawężników. Na nierównościach dobrze trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Do pełni szczęścia potrzebna kamera cofania. Wówczas ekran konsoli będzie można uznać za w pełni funkcjonalny.
3,0
Ergonomia
Irytujące drobiazgi które powinny być dopracowane w samochodzie za takie pieniądze. Podejrzewam, że japońscy inżynierowie uważają, że sami wiedzą lepiej i nie słuchają użytkowników. Oby nie skończyli jak Sanyo, Hitachi czy Toshiba...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na 3-cim biegu słychać szum wentylatora. Nadmuch po stronie pasażera za szeroki i niezbyt estetyczny przez cały kokpit. Nikt nie wytrzyma nadmuchu wprost siedząc po stronie pasażera. Dziwne że podgrzewanie lusterek działa tylko z ogrzewaniem tylnej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest lepiej niż dobrze.
5,0
Wyciszenie
Do szybkości 140km/godz jest ciszej niż w większości samochodów. Drzwi mają uszczelki ograniczające hałas. Ocena na 5+.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłoby być taniej. Zużycie paliwa niskie (
4,0
Stosunek jakość/cena
Irytujące niedopracowane detale które nie powinny mieć miejsca w stosunkowo drogim samochodzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
[l/100km]