Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki bagażnik w tej klasie
hrv-ka jest nie do przebicia. ALE wyciszenie to w traktorze jest lepsze, trzeba było 7 stów dołożyć i samemu wygłuszyć komorę silnika i nadkola. Silnik 1.5 130 kucyków w wersji SPORT ten sam motor ma 182 konie, a więc jest jednostką nie wysilonoą. Rdzy brak.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.5 130km silnik nie wysilony, głośno cykające wtryskiwacze jednych dziwią, drudzy mówią że to dobrze . Napewno pojeździ dłużej niż uturbione 1.0/1.2 130km
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą na klik, krótki skok lewarka. Dwójka u mnie haczy,
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, Jeździ jak osobówka
4,0
Karoseria
Miękki lakier, rdzy niema.
Komfort
5,0
Widoczność
Tak jak w każdym samochodzie pomijając sportowe. Dla mnie jest OK.
4,0
Ergonomia
Przycisk od nadmuchu na przednią szyby powinien być od stronie kierowcy na panelu. Reszta jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi, para z szyb znika błyskawicznie. Po włączeniu klimatyzacji silnik nie odczuwa obciążenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej przestrzeni niema nigdzie.
2,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia. Sam wyciszałem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do tej pory bez kosztów. Zawór v-tec był wymieniany w ramach reklamacji przy 19tyś.km
4,0
Stosunek jakość/cena
Wygłuszenie, twardy lakier i porządne nagłośnienie, to powinno znajdować się w tej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nic się nie popsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
[l/100km]