Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV

BZ, 4 lata temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Najbardziej kulturalne i ciche CVT jakim jeździłem.
4,0
Całokształt
Jako stary "hondziarz" chciałem vteca bez turbo. Gdyby był taki civic, to bym wziął civica, bo generalnie żadne crossovery czy suvy mnie nie kręcą. Lepiej prowadzi się auto z mniejszym prześwitem, ale powiedzmy, że w HRV nie jest jeszcze tak źle.
Wrażenia
4,0
Silnik
Póki co bez zastrzeżeń większych. Auto zdecydowanie jedzie chętniej gdy w trasie są obroty utrzymywane około 3 tysięcy. Poza tym nie jest to demon prędkości, ale to był mój świadomy wybór - bez turbo. Moje oczekiwania spełnia.
5,0
Skrzynia biegów
Mam cvt, żona prosiła o automat, a ja nie żałuję. Bałem się wycia, hałasu, ale dzisiejsze cvt to już zupełnie inna bajka. Fajną sprawą są też łopatki przy kierownicy - zamiast męczyć nogę kickdownami, gdy potrzebujesz mocy, zrzucasz manetką wirtualny bieg o 1 czy 2 i od razu masz obroty i przyspieszenie. Wygodne.
5,0
Układ jezdny
Jak na wyższego crossovera to ok.
5,0
Karoseria
Auto ma rok i parkuje w garażu, więc na razie nie ma się do czego czepiać, ale wiem, że hondoskie blachy i lakiery to jest coś, gdzie oszczędzają.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na nowe auto - czyli zabudowane szerokimi słupkami C jest nieźle. Mam kamerę cofania i czujniki przód - tył, ale i tak wolę manewrować swoim 20-letnim Odysseyem, gdzie jest znakomita widoczność przez szyby po prostu.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spoko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu inżynierowie zrobili super robotę.
5,0
Wyciszenie
Słyszałem, że wersje przedliftowe z Meksyku były słabo wyciszone. Ja na swojego Japończyka nie narzekam. Przy lifcie dołożyli tam podobno jakichś mat i jest efekt.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty znałem przed zakupem. Jak się nie psuje i jest gwarancja to lejesz i jedziesz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie, ale dziś w ogóle auta są drogie. Za tę cenę auto jest nieźle wyposażone, a na jakość nie mam na razie podstaw narzekać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok zero usterek. Natomiast marna jest współpraca z telefonem multimediów i marne same multimedia. Tylko, że mi to jest obojętne akurat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda HR-V II SUV