Przeniesienie napędu
: CVT można zrozumieć - jest OKAY!
4,0
Całokształt
HR-V II gen. auto bardzo pakowne, przemyślane. Przestrzeń jest imponująca między siedzeniami I i II rzędu. Dodatkowo w EXEC swiatła LED doskonałe do jazdy w nocy. Wyposażenie jest bardziej niż wystarczające - choć denerwuje asys. pasa swoją natarczywością. Istniej możliwość rozblokowania syst. HONDA Conn+ można instalować apki jak w telefonie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1.5 i-vtec trochę brakuje mu mocy ale redukcja na łopatkach dodaje mu wigoru.
5,0
Skrzynia biegów
CVT to idealne zestawienie dla tego silnika. Dolny zakres mały moment jest nadrabiany przez zmiany przełożenia - auto przyspiesza jednostajnie. Brak szarpania.
5,0
Układ jezdny
Zawieszemie jest twarde - ale bez przesady. Wysokość wymusza takie nastawy - okay!
5,0
Karoseria
Idealne połączenie stylu nowoczesneo i tradycyjnego.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko okay. Kamera + czujniki p i t. Polecam sprawdzić jak jest w C-HR.
4,0
Ergonomia
Wszytko logicznie rozmieszczone. Jedyny problem to komputer mnogość przejść.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto z panoramicznym dachem: szybko się schładza latem i nagrzewa zimą. Brawo
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
T0 jest prymus w tym gronie!
4,0
Wyciszenie
Jest wystarczające.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest ekonomiczne i najważniejsze brak usterek.
4,0
Stosunek jakość/cena
To nie jest okazja cenowa - ale kupując markę HONDA płacimy za niezawodność i spokój a to jest warte więcej niż nam się może wydawać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
[l/100km]