Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV

Jeep, 6 lat temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie bójcie się skrzyni CVT. Po bliższym poznaniu - nie zechcecie innej!
4,0
Całokształt
Efektowne, kompetentne auto o znakomitej technice. Duże i wygodne wnętrze, świetny i ekonomiczny motor, bajeczna skrzynia cvt. Tak, nie pomyliłem się - BAJECZNA. Tyle, że należy nauczyć się nią jeździć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Motor wcale nie ma za małego momentu - skrzynia niweluje jego słabość na niskich obrotach. Owszem - potrafi warknąć, ale hałas szybko mija. Ekonomiczny - na trasie trudno spalić ponad 6 litrów, na autostradzie ponad 7 (przy 145km/h), w mieście palę 6,5 rzadko 7
5,0
Skrzynia biegów
Nieprzypadkowo Japończycy trzy mają się cvt. Płynność jazdy jest rewelacyjna. Praca - liniowa. Sterowanie - wygodne i daje pełną kontrolę - na programie S można szybko "zredukować " wirtualny bieg i pojechać mocno i szybko.
5,0
Układ jezdny
Czasem łupnie na poprzecznym garbie, ale i tak jest lepiej nić w civicu UFO. Sztywno kiedy trzeba, komfortowo, bez zbędnych wychyleń. Świetna robota.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu. Lakier położony lepiej niż w civicu - jest znaczna poprawa. Sztywno, nic nie skrzypi.
Komfort
5,0
Widoczność
Najlepsza w klasie. Wąski przedni słupek, siedzi się wysoko, spore lusterka. Słabo do tyłu, ale pomaga kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane, wygodne, chodzi z właściwymi oporami, bajka...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, panel dotykowy wbrew pozorom wygodny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w kompaktowym suvie. Miejsca jak w kaszkaju czy ASX. To nie jest auto klasy B, w kabinie szeroko, z tyłu wygodnie, kolosalny bagażnik. Wady - słabo ze schowkami - te na środku mało wygodne. Dobry panel uchwytów na kubki.
5,0
Wyciszenie
Jest cicho w 99% czasu. Nawet bardzo. Motor owszem powarkuje w czasie obciążenia, ale ile to trwa? Kilkanaście sekund?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie tanie, ale mało pali, jest solidne i bezproblemowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
6/6 Nawet klasa premium robi dziś babole. Tu Honda jest w światowej czołówce.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda HR-V II SUV