Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV

andrej158, 7 lat temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : super skrzynia
4,0
Całokształt
Ta czwórka jest tak trochę zapobiegawczo... Powiedzmy, że cztery i pół było by w sam raz.
Wrażenia
4,0
Silnik
Te 130 koni to... no cóż przesiadłem się z Polo V 1.4 i jakiejś dużej różnicy nie zauważyłem. Dodatkowo, przy rozpędzaniu silnik jest wyraźnie głośniejszy. Po przejechaniu tych 8615 kilometrów mogę to śmiało napisać.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, każda zmiana zakończona delikatnym "kliknięciem". Na początku zdarzały mi się pomyłki - zamiast szóstki wpadała czwórka, ale nie stanowiło to żadnego problemu dla skrzyni...
5,0
Układ jezdny
Nie zauważyłem żadnych problemów - prowadzi się pewnie, lekko i (co najważniejsze) nie zbacza z obranego kierunku jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
W polówce boczny lewy słupek zasłaniał widok i czasem trzeba się było wychylić... Zdarzało się, że pasażerka ostrzegała mnie przed pieszym.. Tutaj widoczność do przodu jest znakomita. Z tyłu pomaga kamera cofania i lusterko wsteczne, które posłusznie pochyla się po wrzuceniu wstecznego biegu.
5,0
Ergonomia
Dla mnie bomba! Wszystko w zasięgu rąk... No, może gniazdo zapalniczki i USB są trochę schowane, ale po pierwsze nie palę, a po drugie pendrive ma tyle miejsca, że nie muszę co chwilę zmieniać go na inny - tych kilkanaście godzin nagrań wystarcza w zupełności
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Naprawdę wydajne. Tzw. ogrzewanie przedniej szyby to co prawda nadmuch powietrza, ale tak silny, że zaparowanie znika w ciągu kilku sekund. Dodatkowe nawiewy załatwiają widoczność bocznych lusterek.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
185 centymetrów i ŻADNYCH problemów - ani z przodu, ani za fotelem kierowcy (czyli tym, który ja zajmuję zazwyczaj).
2,0
Wyciszenie
Tutaj jest słabiutko. Wydawało by się, że tej klasy auto powinno być ciche, ale tak nie jest. Szczególnie głośno jest przy rozpędzaniu i potem, kiedy przekroczy się prędkość 110 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nic się nie psuje! Spalanie - wliczam tutaj wszystko - na autostradzie z niezłą prędkością, w korkach po mieście i na trasie - średnia wyszła mi do tej pory 6,15. Komputer oszukuje i podaje (optymista) nieco niższe spalanie, ale nie mam powodów do narzekania. Poprzednia polówka (1,4 litra) spalała na poziomie 6,4 litra/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie w porównaniu do podobnych z innych firm. Mam nadzieję, że zrekompensuje mi to niezawodnością...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nieporozumieniem są oklejane pionowe słupki przy drzwiach. Już po odebraniu z salonu zauważyłem, że folia była naddarta - wprawdzie wymieniono mi to w serwisie w ramach gwarancji, ale teraz znowu (tym razem to moja robota) zauważyłem lekkie naddarcie. Czemu tego nie polakierowali?... No i lakier - na błotniku znalazłem już drugi punkcik bez lakieru - może od kamyka? Dziwi mnie tylko, że od razu czarne wyłazi - pomalowali bez podkładu, czy jak?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V II SUV