Auto bardzo przestrzenne w środku, swobodnie mieszczą się 4 dorosłe osoby. Sprawne do jazdy po mieście, spalanie w mieście przy normalniej, nie oszczędnej jeździe około 8 litrów, jazda poza miastem około 6 litrów. Nie jest to torpeda prędkości, ale sprawnie i zwinnie jeździ taki crossover przy 130 koniach. Bez żadnych usterek dotychczas. Super jasne wnętrze dzięki szklanemu dachowi. Honda to Honda
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak się go wprowadzi na obroty to jedzie idealnie. Wyprzedzanie na 130 koni jest ok
5,0
Skrzynia biegów
Bez żadnych usterek przy 18000 km. Bezstopniowa więc nie rwie. Jest opcja zmiany biegów (7) w trybie sport
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Najwygodniejsze fotele z testowanych Wczesniej VW, Kia, Suzuki
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. Trzeba usiąść by poczuć bo nie wygląda na tak przestrzenne. Fantastyczny patent ze skladanymi fotelami.
4,0
Wyciszenie
Na dużych obrotach mógłby być lepiej wyciszony. Ale nie jest to odczuwalne gdy jeździ się z włączonym radiem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii przy 18 tys km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
[l/100km]