Samochód robiony raczej pod Japończyków nie pod Europejczyków.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mały moment obrotowy. Ale prosta budowa. Rewelacyjne spalanie jak na te gabaryty.
4,0
Skrzynia biegów
Drugi bieg wchodzi mniej płynie niż pozostałe. W serwisie mówią że nic nie widzą.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się w zakrętach. Słabo tłumi nierówności.
5,0
Karoseria
Dużo miejsca jak na ten rozstaw osi. Przód przekombinowany i trudny do mycia. Bardzo praktyczny szyberdach.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko. Duże przeszklenie. Świetna kamera cofania. Duże lusterka boczne. Prawe się obniża po włączeniu biegu wstecznego.
2,0
Ergonomia
Za wąskie fotele w pierwszym rzędzie. Brak możliwości regulacji podłokietnika kierowcy. Brak miejsc na napoje w podłokietniku tylnej kanapy. Za małe kieszenie w drzwiach z przodu. Za nisko umiejscowione gniazdo 12V z tyłu. Przy ładowanie nie można postawić napoju. Brak możliwości zamknięcia nawiewu po prawej stronie kierownicy za sprawą bezsensownego umiejscowienia wyłącznika świateł awaryjnych. Za dużo dotykowych przycisków, niepraktyczne w czasie jazdy. Fajny system unoszenia tylnej kanapy. Dobrze wyprofilowane oparcia przednich foteli.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mało wydajna klimatyzacja w upalne dni. Brak nawiewu na tylną kanapę. Nie praktyczne sterowanie dotykowe. Niepraktyczne nawiew przed pasażerem w pierwszym rzędzie. Ale dość ciche.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni dużo tylko że nieergonomicznie zagospodarowana.
1,0
Wyciszenie
Kiepskie. Zwłaszcza silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie OK.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mogłoby być lepiej jak na kwotę ponad 100 tyś.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
[l/100km]