Auto wykonane w prosty sposób, z napędem 4 x 4. Szkoda, że nie wprowadzono innych jednostek napędowych np: 2.0 benzyna, albo2.2 CTDI.
Poza tym można być z HRV zadowolonym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mało dynamiczny do 4 tyś. obrotów. Za niski moment obrotowy. Trzeba przeciągać go na poszczególnych biegach. Po włączeniu klimatyzacji, daje odczuć momenty zawahania przy wchodzeniu na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów już się dotarła. Biegi do jazdy przed siebie wchodzą bez zastrzeżeń. Wsteczny ma czasami opory, ale należy włączyć bieg do przodu, a następnie wsteczny i bez problemu wskoczy.
4,0
Układ jezdny
Twardy-może to wina opon. Tył mocno buja przy pokonywaniu wydłużonych zagłębień przy większych prędkościach. Poza tym ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna szyba - makabra. Trzeba załozyć czujniki cofania., szczególnie podczas manewrów blisko płotków, słupków itp. Przód ok.
4,0
Ergonomia
Brak oświetlenia schowków po stronie pasażera.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko. Klima manualna przy upałach mogła by być nieco wydajniejsza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak regulacji wysokości fotela kierowcy. Na długich trasach cierpną nogi w kolanach.
4,0
Wyciszenie
Jak w każdej hondzie. Przy wysokich obrotach pow. 4 tyś. jest głośna,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po wyjechaniu z salonu przejechałem na dotarciu 350 km. nie przekraczając prędkości 100 km/h. Spaliła 8.0 l.
Miasto 10 l.
Średnio 9.4
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjna
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjna
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 4WD 124KM 91kW
[l/100km]