Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V I

saxophone007, 11 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 272 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda HR-V I 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW 1998-2005 - Oceń swoje auto
3,23
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : daje rade w glebokich koleinach po ostrym blocie, jeszcze nigdy sie nie zakopalem, choziac idzie bokiem na 4 kolach po glinie aler wyjedzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pierscienie na tlokach, duze spalanie oleju, wieczne wycieki
Układ elektryczny : blad katalizatora na GAZie
Karoseria : korozja elementow po szpachli
3,0
Całokształt
Tanie auto, tanie w utrzymaniu, tanie naprawy,jak dla mnie za małe, ale za to oszczedne.
Wrażenia
3,0
Silnik
po remoncie pierscieni na tlokach przy 220 tys
4,0
Skrzynia biegów
nic nie stuka
3,0
Układ jezdny
po remoncie zawieszenia przy 270 tys
Komfort
3,0
Widoczność
martwy punkt jest slabo widoczny i slupki np na rondzie bardzo przeszkadzaja juz kilka razy musialem ostro hamowac poniewaz nie zauwazylem auta zblizajac sie do ronda
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
uciekla mi klima ale nabita trzyma, ogrzewanie szybko nagrzewa auto
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam wersje 3 drzwiowa i juz nigdy nie kupie auta 3 drzwiowego, porazka
4,0
Wyciszenie
silnika nie slychac jak stoi, przy ponad 130km juz jest glosniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie super, gaz + benzyna
3,0
Stosunek jakość/cena
tanie w zakupie / tanie naprawy / tanie tankowanie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie jest nie zawodny, nie polegal bym na nim na dlugiej trasie, jesli chodzi o drobiazgi to nic sie lamie nic nie urywa, nie odpada...
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pierscienie na tlokach do wymiany, pije duzo oleju ! latwo spalic sprzeglo, szczegolnie pod gorki, spalilem w kolejce do galerii na slimaku w korku poruszajac sie co kilka metrów ostro pod górę. uszczelka pod pokrywa zaworow chyba raz wymieniona juz musi byc wymieniana czesciej no i oczywiscie GAZ, ten samochod nie lubi gazu, raz ze spalilem cala instalacje i po roku zalozylem nowa to kontrolka silnika pali sie non stop. Boli go KATALIZASTOR a dokladnie sonda lambda pokazuje non stop blad. NIe do usuniecia pomimo wuzyty u kilku elektrykow i mechaników = kwestia przyzwyczajenie co za tym idzie = spadek mocy :( no niestety !

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda HR-V I

Liczba wpisów: 6

Honda HR-V I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda HR-V I