Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V I

Piotr Betnar-Kupiec, 12 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 122 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda HR-V I 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW 1998-2005 - Oceń swoje auto
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia bezstopniowa CVT i jej latwosc obslugi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza!!!!!!!!!
4,0
Całokształt
Dobrze w sensie mechanicznym
Wrażenia
4,0
Silnik
- w polaczeniu ze skrzynia bezstopniowa CVT \"elastycznosc\" tego silnika wypada dobrze(w stosunku do wielkosci i masy samochodu), ruszanie ze swiatel nie sprawia problemow szczegolnie z funkcja sport, czyli \"jazda wysokoobrotowa\" - jest glosny przy wysokich obrotach(130/h obroty ok 3tys.) - wibracje na wolnych obrotach - jest lakomczuchem na paliwo ale za to tani w utrzymaniu - przy jezdzie na wysokich obrotach pobiera olej silnikowy ale nie sa to duze ilosci
3,0
Skrzynia biegów
- przy malych predkosciach reaguje dosc szybko na pedal gazu - przy duzych predkosciach... lepiej to robic na autostradzie - glosny bieg do jazdy wstecz - przy ruszaniu jest dosc brutalna(dosc mocne \"szarpniecie\"), powinno sie to robic z wyczuciem - jezeli przy ruszaniu wyczuwalne sa wibracje - wymienic olej max.40 tys. km - jest to skrzynia bezstopniowa, nie ma biegow TA SKRZYNIA JEST ZAPREJOKTOWANA DO JAZDY REKREACYJNEJ!!!
3,0
Układ jezdny
- rozstaw osi jest maly 2.2m, wiec auto zachowuje sie \"nerwowo\" na nierownosciach oraz je tlumi - srednio - uklad kierowniczy nie jest precyzyjny ale skreca sie przyzwoicie - wspomaganie dziala przyzwoicie - jazda autostradowa hmmm niewygodnie ale jak po szynach, czyli polskie PKP - posiada duze 16\' kola - w terenie - TO AUTO JEST ZAPROJEKTOWANE DO JAZDY REKREACYJNEJ, wiec grzyby itp.
Komfort
3,0
Widoczność
- przednia szyba nie jest duza - na boki i do tylu podobnie - lusterka wsteczne - sa bardzo duze i to niweluje ograniczona widocznosc z kabiny
3,0
Ergonomia
- na tylnej kanapie jest malo miejsca - dwie osoby - schowkow jest malo i sa male - bagaznik jest maly wersja 3D w 5D troche wiecej - dostep do tylnej kanapy jest utrudniony wersja 3D, polecam dla dwoch osob - utrudniony dostep do przelacznikow w drzwiach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
- wnetrze mozemy ogrzac bardzo szybko - i schlodzic je w troche dluzszym czasie niz nagrzanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
- na przednich siedzeniach wystarczajaco dla osob sredniego wzrostu, dla wyzszych za malo ale mozna podrozowac w dalekie trasy z czestymi przerwami - lepiej kupic to auto ze skrzynia CVT poniewaz, redukuje ona ruch nog kierujacego do minimum
3,0
Wyciszenie
- szumy wiatru przy wiekszych predkosciach 120km/h i wiecej - przedzial silnikowy slabo wyciszony - w tylnej czesci auta nie slychac nic niepokojacego
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- zuzycie LPG waha sie w granicach 10.5 do 11.5L w miescie - LPG trasa przy 120km/h 10-11L Czesci oryginalne bardzo drogie, ceny roboczogodzin wziete z innej czesci galaktyki. Panowie z koncernu Hondy chyba biora srodki halucynogenne...
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto uzywane - doskonale(mechanicznie) Auto nowe - przecietnie ze wzgledu na ergonomicznosc i miejsce dla pasazerow, doskonale mechanicznie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- linka od gazu - pekniecie pancerza - rdza!!!!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
:-)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda HR-V I 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
8,9
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda HR-V I