Przeniesienie napędu
: Skrzynia bezstopniowa CVT i jej latwosc obslugi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza!!!!!!!!!
4,0
Całokształt
Dobrze w sensie mechanicznym
Wrażenia
4,0
Silnik
- w polaczeniu ze skrzynia bezstopniowa CVT \"elastycznosc\" tego silnika wypada dobrze(w stosunku do wielkosci i masy samochodu), ruszanie ze swiatel nie sprawia problemow szczegolnie z funkcja sport, czyli \"jazda wysokoobrotowa\"
- jest glosny przy wysokich obrotach(130/h obroty ok 3tys.)
- wibracje na wolnych obrotach
- jest lakomczuchem na paliwo ale za to tani w utrzymaniu
- przy jezdzie na wysokich obrotach pobiera olej silnikowy ale nie sa to duze ilosci
3,0
Skrzynia biegów
- przy malych predkosciach reaguje dosc szybko na pedal gazu
- przy duzych predkosciach... lepiej to robic na autostradzie
- glosny bieg do jazdy wstecz
- przy ruszaniu jest dosc brutalna(dosc mocne \"szarpniecie\"), powinno sie to robic z wyczuciem
- jezeli przy ruszaniu wyczuwalne sa wibracje - wymienic olej max.40 tys. km
- jest to skrzynia bezstopniowa, nie ma biegow
TA SKRZYNIA JEST ZAPREJOKTOWANA DO JAZDY REKREACYJNEJ!!!
3,0
Układ jezdny
- rozstaw osi jest maly 2.2m, wiec auto zachowuje sie \"nerwowo\" na nierownosciach oraz je tlumi - srednio
- uklad kierowniczy nie jest precyzyjny ale skreca sie przyzwoicie
- wspomaganie dziala przyzwoicie
- jazda autostradowa hmmm niewygodnie ale jak po szynach, czyli polskie PKP
- posiada duze 16\' kola
- w terenie - TO AUTO JEST ZAPROJEKTOWANE DO JAZDY REKREACYJNEJ, wiec grzyby itp.
Komfort
3,0
Widoczność
- przednia szyba nie jest duza
- na boki i do tylu podobnie
- lusterka wsteczne - sa bardzo duze i to niweluje ograniczona widocznosc z kabiny
3,0
Ergonomia
- na tylnej kanapie jest malo miejsca - dwie osoby
- schowkow jest malo i sa male
- bagaznik jest maly wersja 3D w 5D troche wiecej
- dostep do tylnej kanapy jest utrudniony wersja 3D, polecam dla dwoch osob
- utrudniony dostep do przelacznikow w drzwiach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
- wnetrze mozemy ogrzac bardzo szybko
- i schlodzic je w troche dluzszym czasie niz nagrzanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
- na przednich siedzeniach wystarczajaco dla osob sredniego wzrostu, dla wyzszych za malo ale mozna podrozowac w dalekie trasy z czestymi przerwami
- lepiej kupic to auto ze skrzynia CVT poniewaz, redukuje ona ruch nog kierujacego do minimum
3,0
Wyciszenie
- szumy wiatru przy wiekszych predkosciach 120km/h i wiecej
- przedzial silnikowy slabo wyciszony
- w tylnej czesci auta nie slychac nic niepokojacego
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- zuzycie LPG waha sie w granicach 10.5 do 11.5L w miescie
- LPG trasa przy 120km/h 10-11L
Czesci oryginalne bardzo drogie, ceny roboczogodzin wziete z innej czesci galaktyki. Panowie z koncernu Hondy chyba biora srodki halucynogenne...
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto uzywane - doskonale(mechanicznie)
Auto nowe - przecietnie ze wzgledu na ergonomicznosc i miejsce dla pasazerow, doskonale mechanicznie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- linka od gazu - pekniecie pancerza
- rdza!!!!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
:-)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
[l/100km]