Przeniesienie napędu
: Bardzo dobre prowadzenie szczególnie w terenach górzystych. Świetny podział mocy w zależności od przyczepności kół. Nie jest to jednak terenówka do OFF-ROAD
5,0
Całokształt
Doskonały samochód dla ludzi żyjących aktywnie. Lubiących spędzać wolny czas w urozmaicony sposób ( narty zimą, jazda górska na rowerze latem ewentualnie serfing lub skuter wodny nad morzem). Przy okazji godnie się prezentować i/lub wyróżniać wśród kolegów na parkingu przy miejscu zatrudnienia. Nie wzbudzając zazdrości jednocześnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubi wysokie obroty. Jest dynamiczny ale od 3000 obr./min.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, brakuje 6 biegu na trasie (autostradzie).
5,0
Układ jezdny
4x4 jest doskonały na górskie drogi i lekki teren. To jest SUV a więc wystarczający i na wczasy i na narty, na ryby też.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Na trasie do Włoch na wczasy nie odczuwałem zmęczenia (1700 km w jeden dzień)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK! Dmuchawa wydatna, ogrzewanie super, klima bez zastrzeżeń nawet na południu Włoch (+35 do +40 st)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szkoda że jest rejestrowany na cztery osoby, Z drugiej strony, przy 5osobach, pogorszyłby się komfort podróży szczególnie biorąc pod uwagę dłuższe odcinki.
3,0
Wyciszenie
Przy wysokich obrotach, które HONDA lubi, mógłby być ciższy. Brakuje 6 biegu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SUV - no cóż - norma i poniżej 7,5 --10l.. Na gazie jest bardzo dobrze i oszczędnie ok 8,5-11 co daje w przeliczeniu od 4,5 - 5,5 l benzyny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Coś co daje tyle przyjemności musi być warte określone pieniądze. Warto jednak dać duże pieniądze za taki pojazd szczególnie zadbany.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam przejechane 61000km. Nawet oryginalne są żarówki. No cóż orginalny japoński samochód nie wymaga komentarza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam przejechane 61000km. Nawet oryginalne są żarówki. No cóż orginalny japoński samochód nie wymaga komentarza.