Legendarny już pierwszy crossover o unikalnym wyglądzie, auto, które się nie starzeje i będzie tylko zyskiwać na wartości.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest niezły, wystarczająco dynamiczny, choć wersja 124KM VTEC byłaby chyba nieco lepsza. Dość wysokie spalanie, choć można zejść do ok. 8l na trasie przy spokojnej jeździe.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie dobrze, choć wsteczny bywa kapryśny
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się świetnie, znakomicie trzyma się w zakrętach, jak na podniesione zawieszenie i kształt nadwozia. Bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze, choć do tyłu mogłoby być nieco lepiej, również przednie słupki trochę ograniczają z przodu, dobre duże lusterka boczne na plus.
4,0
Ergonomia
Dobrze, choć kilka detali można by poprawić, np. przyciski sterowania szyb.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń, z racji miejsca zamieszkania częściej korzystam z klimatyzacji, niż ogrzewania i działa bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu świetnie, z tyłu mało miejsca na nogi w wersji 3D. Natomiast w 5D jest pełen komfort.
4,0
Wyciszenie
Szału nie ma, zwłaszcza powyżej 120kmh, ale nie jest źle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są tanie i choć auto jest stosunkowo bezawaryjne, to jednak przy większych przebiegach zdarzają się drogie naprawy. U mnie padła chłodnica i musiałem wymienić sprzęgło oraz akumulator. Łączny koszt tych napraw to ponad 3000 zł. Wysokie spalanie też trochę zaniża ocenę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest piękne, jeździ bardzo fajnie, jest dobrze wykonane i było warte swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę problemów z elektryką, zwłaszcza światłami, ale ogólnie nie można narzekać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Naprawdę poważnych usterek nie było. Wymiana chłodnicy i sprzęgła były najbardziej bolesne, ale to też kwestia wysokiego przebiegu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 2WD 105KM 77kW
[l/100km]