Auto podoba się wielu znajomym . Na drodze jest ich mało. Wnętrze również może się podobać. Przy jeździe w 3 ( z dzieckiem po środku - siedzenie cofnięte do tyłu) jes bardzo pakowny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na moje potrzeby (spokojna jazda) wystarczy.
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by być bardziej precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Przełożenie opon w kiepskim warsztacie (zima/lato) skutkuje drganiami kierownicy przy około 100 km/h. W moim mieściepróbowałem w 3 różnych warsztatach. W końcu zadzwoniłem do Hondy i poradzili mi dobry warsztat w Szczecinie. Od tego czasu przekładam koła tylko tam i nie mam problemów z drgająca kierownicą.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaić. Ale nie jest xle
4,0
Ergonomia
Jest dobrze. Tylko otwieranie klapki wlewu paliw w podłodze przy kierowcy (czy to standard w u Hondy). Dodatkowe miejsce na śmieci ciężkie do posprzątania.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednie fotele mogły by się przesówać ciut w bardziej do tyłu. Za bardzo zabudowana przestrzeń pod nogami pasażera. Jak bym był pasażerem to by mi to z moim wzrostem przeszkadzało.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jadąc zimą ok 70 km/h (zatłoczona droga) na 6 biegu udało mi sie osiągnąć ok 6l/100 ale w miście przy krótkich trasach ok 2 km postój i tak dalej wychodzi 14/100 (starając c się jechać bez ciężkiej nogi)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podłokietnik w drzwiach kierowcy - wytarł się bardzo szybko. Plastiki (zwłaszcz te posrebrzane mają tendencje do wycierania się). Trzeba uważać by za mocno i za długo nic nie pocierać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lakiernik stwierdził ,że lakier czarny) jest zbyt miękki. W/g niego po roku czasu jest zbyt mocno zużyty . Może dlatego ,że samochód myty był w myjniach automatycznych.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]