Szukaj

Ocena kierowcy - Honda FR-V

Grzegorz, 17 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
super auto dla rodziny i nie tylko, praktyczne, wzbudza duże zainteresowanie na drodze i w mieście ( to miłe), w porównaniu z posiadamy prze zemnie Audi A4 1999r. automat, bije je na głowe pod względem praktyczności i wygody użytkowania, po miesiacu użytkowania żona przestała lubić Audi, Po raz drugi z Vanów ponownie wybrałbym FRV szkoda tylko że disel jest tak drogi,
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy prawie go nie słychać, elastyczność wystarczająca jak trzeba budzi zdziwienie na trasie do 140km/h potem czuć opory powietrza , ale to van i oczywiste,
5,0
Skrzynia biegów
dla minie pracuje poprawnie , tylko do wstecznego trzeba się przyzwyczaić bo na początku strach że w tym samym miejscu co 6-ka
5,0
Układ jezdny
jak na Vana doskonałe, faktycznie nie "gnie" samochodu jednak wymagające dla opon i trzeba sprawdzać zbieżność przy przeglądach bo nasze drogi potrafią rozregulować a wtedy opony "ząbkują"
Komfort
4,0
Widoczność
przód dobra z tyłu koniecznie zalecany czujnik cofania , ja po 4-ech dniach użytkowania zbiłem tylnią lampę, na parkingu schowało się małe drzewo za tylny słupek i to ten minus poza tym OK,
4,0
Ergonomia
z tyłu dla pasażerów b.dużo miejsca, z przodu fotele mogły być nieco szersze ale to 3 osoby przed konsolą i zrozumiałe , kompromis ale OK, po przejechaniu 1000 km wysiada się normalnie , środkowy fotel genialnie pracuje jako podłokietnik i stolik , generalnie wygodnie, przyciski niektóre nietypowo ale wygodnie, hamulec ręczny dla mnie super pomysł (inaczej) i praktycznie, bagażnik wystarczający, obsługa foteli super,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa najlepiej z dotychczas prze zemnie użytkowanych samochodów, nie wysusza oczu co dla mnie było zmorą w innych samochodach, mógł by się szybciej nagrzewać ale podgrzewanie foteli eliminuje ten mankamen,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie z przodu fotele mogłby się odsuwać do tyłu nieco dalej , nawet kosztem tyłu bo tam mnóstwo miejsca i usadowiony ciut niżej podniosło by to komfort na długich trasach ale dla osób do 180cm wzrostu nawt jest wygodnie,
4,0
Wyciszenie
do 100km/h Ok , powyżej szum wiatru zaczyna być słyszalny, po naszych drogach opony raz szumią a raz nie dosyć dziwne, generalnie mogły by być nieco ciższe, silnika prawie w kabinie nie słychać, szum wody w dzeszcz od podwozia, przydało by sie nieco więcej wyciszenia na podłodze , ogólnie poza oponami odgłosy nie przeszkadzają w jeżdzie, zestaw radio/CD ze zminiarką gra super szkoda tylko że jeszcze bez MP3 inny zestaw zupełnie zbędny ,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
generalnie pali średnio mniej jak pisze w instrukcji obsługi , w mieście nigdy nie spalił tyle co piszą ( na plus), w trasie pali nieco więcej, ale to wpływ oporów powietrza bo szybko zużycie rośnie wraz z wzrostem prędkości, ceny przeglądów zadowalające uważać tylko trzeba na ponadstandartowe dodatki w ASO potrafią niezle doliczyczć za to co można wykonać samemu
5,0
Stosunek jakość/cena
po rabacie 2.0 benzyna kosztuje z takim wyposażeniem najmniej w swojej klasie za jakość powyżej swojej klasy,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek ,tylko czasami delikatne skrzypienie przy drązku zmiany biegów,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,1
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda FR-V