Bardzo praktyczny pojazd. Komfortowy, dający poczucie bezpieczeństwa. Auto świetnie trzyma się drogi. 150 konny silnik lubi obroty, ale przy spokojnej jeździe praktycznie go nie słychać. Płaska powierzchnia bagażnika umożliwia przewiezienie dużych przedmiotów (wiozłem 180 cm lodówkę).
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ma miły dla uszu "pomruk" przy wyzszych orotach, które zdecydowanie odpowiadają temu pojazdowi. Przy spokojnej jeździe silnika praktycznie nie słychać.
5,0
Skrzynia biegów
Lekko pracująca skrzynia biegów. Do "wrzucenia" wstecznego trzeba się nieco przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Pomimo masy i sporych rozmiarów samochód pewnie tzyma się jezdni, nawet w przypadku dynamicznie pokonywanych zakrętów.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do przodu OK, Wyżej poprowadzona linia tylnych okien drzwiowych i tylnej szyby (+ szeroka wycieraczka) ograniczają widoczność do tyłu. Ogrzewane elektrycznie lusterka są OK.
4,0
Ergonomia
Bardzo dużo miejsca w kabinie. Do nietypowego umiejscowienia przełączników szyb i cięgła hamulca ręcznego mozna się przyzwyczaić. Denerwuje mały zakres odunięcia fotela kierowcy. Czasem kłopot mi sprawia zapiecie przedniego pasa bezpieczeństwa przy złożonym środkowym, przednim fotelu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawnie działający układ klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni dla pasażerów. Niewielki zakres odsuniecia fotela kierowcy może być problemem dla naprawdę wysokich kierowców. Pomocny jest w tym wypaku zwiększony zakres regulacji kierownicy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho przy spokojnej jeździe. Miłe odgłosy "wkrecania" się silnika na wyższe obroty.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój samochód pali średnio ok. 9l/100km. Nie ma rewelacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kupiłem w promocji za ponad 12tys. taniej niż oficjalna cena modelu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5000 km bez problemu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
5000 km bez problemu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]