Silnik
: Bezawaryjny, lubi wysokie obroty, czysty pomimo wielu i przebiegu suchy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Czasami jakiś czujnik wyświetli błąd ale to z zanieczyszczeń
5,0
Całokształt
Posiadam fr v już ponad 11 lat , jest to wóz wielozadaniowy do transportu materiałów do wycieczek zagranicę, to pierwsze moje auto tak bezawaryjne, oczywiście utrzymanie stanu technicznego to podstawa, wymiana ojeju co 8 tysi regulacja zaworów elementy ekspozycyjne zawieszenia i hamulce. Oczywiście należy pilnować oznak korozji , szkoda że w dalszej produkcji zaprzestano montażu silnika 2.0 , ale jeżeli nagle będę zmuszony do kupna następnego auta to tylko honda z tym silnikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny, łatwy w obsłudze .
4,0
Skrzynia biegów
Jest już ponad 600 tyś nalotu odczuwalne są już luzy ale nie szumi , nie ma żadnych zgrzytów itp.
5,0
Układ jezdny
Dzięki dużemu rozstawowi kół dobrze prowadzi się w koleinach autko miękkie, układ skrętny niczym wózek widłowy zawracanie na a raz
4,0
Karoseria
Jak dbasz tak masz , wystarczy na początku dobrze zabezpieczyć i nie ma problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę za mały bagażnik jak na 6 osób
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie, ponadto łatwo można znaleźć części używane
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych poważnych napraw
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Potencjometr gazu , po wyczyszczeniu pracuje jak należy i map sensor zabrudzony
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]