Szukaj

Ocena kierowcy - Honda FR-V

Łukasz, 8 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 209 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
4,31
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Na niskich obrotach jest spokojny, a na wysokich zadziorny i te obroty lubi najbardziej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Po 12 latach trzeba było naprawiać tylne błotniki.
4,0
Całokształt
Bardzo praktyczne auto dla rodziny, zaprojektowane z głową, fantastyczny silnik i legendarna bezawaryjność.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bezawaryjny. W dodatku kolejny plus to łańcuch, trzeba dbać tylko o odpowiedni stan oleju. Idealnie dobrana moc do charakteru auta.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest 6 biegowa, bardzo dobrze pracuje, nie haczy jak w niektórych Japończykach. Umiejscowienie skrzyni na konsoli centralnej na plus.
4,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo dobrze, nie jest zbyt miękko i dzięki temu auto dość dobrze pokonuje zakręty. Prowadzi się przyjemnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeden jedyny minus to zbyt duże słupki boczne, które niejednokrotnie utrudniają widoczność. Poza tym szyba z tyłu jest obszerna i ułożona pod odpowiednim kątem, cofanie nie sprawia problemów.
4,0
Ergonomia
Wszystko ułożone jest tak jak powinno, nie ma zbędnych guziczków, przycisków i pokręteł. Jedynym elementem do którego mogę się przyczepić to przełączniki do otwierania szyb, dla mnie są zbyt głęboko na desce przez co muszę się zginać gdy chcę otworzyć szyby, niemniej jednak niższe osoby nie powinny mieć problemów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Honda nigdy nie słynęła z idealnego systemu wentylacji i klimatyzacji, wszystko działa poprawnie, jednak klimatyzacja dla mnie jest zbyt delikatna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżeli nie jesteś ponadprzeciętnych gabarytów to nie będziesz narzekać, fotele są lekko węższe od tradycyjnych jednak mi to nie przeszkadza, miejsca na nogi sporo.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie na średnim poziomie, praca zawieszenia czy silnika słyszalna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czytam niektóre komentarze na temat spalania i nie mogę się z nimi zgodzić, samochód ma spalanie na bardzo dobrym poziomie, przedział 7-10 l/100km, przypominam, że auto ma dwulitrowy silnik i spore opory powietrza ale i tak wypada lepiej niż niektóre mniejsze auta.
4,0
Stosunek jakość/cena
Honda robi auta bardzo dobrze spasowane i z dobrej jakości materiałów, po 12 latach użytkowania i ponad 200 tys. przebiegu wszystko jest na swoim miejscy, fotel kierowcy jedynie poddał się i lekko wytarł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
12 lat bezusterkowej jazdy, wyłącznie wymiany eksploatacyjne. Z wad to często palące się żarówki świateł oraz nietrwałe sprężarki klimatyzacji (jeszcze się nie zasupła ale już się na to zanosi).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,1
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda FR-V