Silnik cichy, bardzo szybko wkręca się na obroty. Elastyczny już od 2,5 tys \"ciągnie\" aż do końca czyli około 6 tys. obr/min
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6 biegów-bardzo precyzyjna i dobrze dobrana.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to limuzyna ale dobrze radzi sobie z naszymi drogami, szeroki rozstaw kół pomaga w zakrętach. Komfortowo z delikatną nutką sportu-jak na honde przystało.
Komfort
4,0
Widoczność
OK no może po za widocznością do tyłu-szerokie tylne słupki skutecznie utrudniają. Reszta OK
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno, lewarek skrzyni biegów wysoko przy kierownicy-bardzo wygodne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet w komplecie 6ciu osób bez problemu.
4,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach (170-) szumy powietrza. Silnik cichy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150 Km, masa auta ponad 1,5 tony i moja nie zawsze lekka noga - 11 litrów LPG. Całkiem nieźle
4,0
Stosunek jakość/cena
Dość droga w zakupie-rekompensuje frajdą z jazdy, oryginalnością- KAŻDY ogląda się za nią na ulicy:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie spotkały mnie...jeszcze:P
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]