Silnik
: Idealny wręcz silnik do spokojnej i dynamicznej jazdy - ja wolę tę drugą wersję!! ponad 4000 rpm zaczyna się zabawa !!
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny do zabawy samemu (wysokie obroty)od 4.000 do odcięcia :) i do podróży z rodziną bardzo oszczędny w zakresie do 3500 - 4000 rpm :)
4,0
Skrzynia biegów
działa ok
4,0
Układ jezdny
ok
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu super z tyłu cofamy na lusterka :)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wystarczająco miejsca dla dzieci z tyłu + pasażera z przodu, kierowca trochę mniej go ma ale można się przyzwyczaić! I tak jest ok. wiadomo to nie limuzyna ale jest wygodny!
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10-11 l/ trasa 8,0 przy spokojnej jeżdzie ale jak włączymy se V-teca do odcięcia to i 17 l potrafi wciągnąć (5bieg -190-200km/h) na polskim paliwie - a jakwlejemy 100 oktan z niemieckiego Arala to i 220 poszła Honda :)
4,0
Stosunek jakość/cena
wystarczy V-tec z dieslem zastanowić się trzeba ale też fajnie jeździ - indywidualne podejście decyduje :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]