Szukaj

Ocena kierowcy - Honda FR-V

trafo, 11 lat temu
Silnik 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 105 tys. km
Honda FR-V 1.8i-VTEC 140KM 103kW 2007-2009 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dobry samochód. Wygodny, pakowny, na trasie porusza się jak krążownik. Najważniejsze, bardzo trwały, niezawodny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik cichy, przy spokojnej jeździe do 3500 obrotów. Jak sie depnie, dobrze się zbiera. Elastycznośc jak na benzynę wolnossącą, też dobra. Da się spokojnie jechać z obrotami rzędu 2000.
5,0
Skrzynia biegów
Umiejscowienie lewarka - doskonałe. Skrzynia pracuje bardzo dobrze, dobrze zestopniowana. Skoki lewarka, przyjemne i precyzyjne.
5,0
Układ jezdny
Dobrze wybiera, pracuje cicho. Do tego w zakrętach pozwala na naprawdę więcej, niż niejeden samochód kompaktowy. Zawieszenie pomimo kulania się ponad 100 tyś po naszych drogach, nie wykazuje zużycia. Nic nie było w nim wymieniane.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie, spore. Do tyłu, bez czujników za cholerę wyczuć się nie da odległości.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, duża liczba schowków. Sterowanie tempomatem z kierownicy, brakuje tylko żeby na jakimś wyświetlaczu pokazywało, jaka prędkość sobie tym tempomatem ustawiłem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Błyskawicznie schładza, grzeje też dość szybko. Zresztą, w trybie auto działa bardzo dobrze, nic nie trzeba klikać. Funkcja szybkiego odparowania szyb działa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
6 osób da radę jechać, a jak z przodu na środkowym fotelu siedzi dziecko, to można jechać komfortowo na drugi koniec Europy. Bagażnik wystarczający, żeby wsadzić wózek bez demontażu kółek i kilka walizek. Więcej nie potrzeba, pralki codziennie nie wożę.
5,0
Wyciszenie
W jeździe miejskiej, nie słychać nawet silnika. Na autostradzie, bardziej od silnika słychać wiatr. Odgłos zamykania drzwi jak w S klasie. Zawieszenie też wytłumione.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Szału nie ma. Na trasie rekordowo nisko da się zejść do ok. 6 litrów, w mieście do około 9 litrów. Szczególnie w mieście, trochę szaleństwa i spalanie mamy już 11 litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze wydane 90 tyś złotych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu jest popis. Mój pierwszy samochód w życiu (a to już któryś) który się naprawdę nie psuje. Kompletnie nic się nie działo.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Całkowity brak usterek. To jednak nie farmazon, że się japończyki nie psują. Ten się po prostu nie psuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda FR-V 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
8,8
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda FR-V