Wszystko Ok z wyłączniem tych Naszych Polskich dróg.
Wrażenia
5,0
Silnik
na małych obrotach cichutko, rasowe brzmienie po osiągnięciu 5 tys. obrotów;
leciutka delsolka zbiera się naprawdę żwawo ok 9 sek do setki; przy wyprzedzaniu bez redukcji do 4.
5,0
Skrzynia biegów
krótkie przełożenia, japoński samuraj.
5,0
Układ jezdny
tylko na równe drogi bez dziur, polecam.
Cieszę sie że mieszkam niedaleko krzyżówki autostrady A1/A2, dlatego na zaś ocena "the bast"
Komfort
4,0
Widoczność
tuż za siedzeniem szyba i długi obszerny kufer. Poza tym że siedzi się prawie na ziemi to "OK".
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką - niczego nie muszę szukać i zastanawiać się jak to uruchomić. Laik poczuje się jak u siebie w domu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tam małej kabinie to moment.
Poza tym nadwozie typu roadster.
Ocena najlepsza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwóch osób - tylko dla 2 osób.
3,0
Wyciszenie
Del sol to tylko roadster. Stąd ocena taka a nie inna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SOHC V-TEC 1.6 konsumuje 7 l/100 w mieście, 5,5 na trasie przy założeniu spokojnej jazdy, ale nie takim autem.
Żartuje.
Tak na serio zużywa niewiele na tle konkurencji.
Serwis tylko dotyczy naturalnego zużycia materiałów.
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie ok 11 tys. za taki rarytas ocena najlepsza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To japoński wojownik - samuraj.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK !?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW
[l/100km]