Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

Przemek (Poznan), 17 lat temu
Silnik 1.6 ESi 125KM 92kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 164 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Całokształtem, świetne auto dla kogos kto chce zaznać prawdziwych sportowych przeżyc i emocji , kto marzył by poprowadzic auto które da mu tyle samo frajdy jak prowadzenie auta 10x droższego. 1 zdaniem - Jeśli nie stać Cie na utrzymanie auta które spali 15L i jutro sie zapsuje , jeśli chcesz skopać tyłki "dresiarzy" lansujących sie nowymi modelami BMW, jeśli chcesz by ludzie sie za toba ogladali jak jedziesz autem -to wlasnie dla Ciebie jest Honda CRX.... Honda: The Power of Dreams.....
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak do tego czasu od kąd mam ReX-a chyba nie spotkałem się z lepszą jednostka do 1.6L. Moja wersja To ED9 juz przy 124KM potrafi nieżle wcisnąc w fotel i to nie tylko na 1 i 2-gim biegu. Odcinka przy 7,2tys. Dzieki systemowi VTEC,dostajemy odwrotną sytuacje niż w autach bez tego systemu, tzn, gdy inne autka zaczynają słabnąc w okolicach 5tys to CRX dostaje "zastrzyk mocy" i wyrywa do przodu, by po kilku sekundach "zamknąc" skale obrotomierza... :) Super elastycznosci i jeszce lepszy dzwięk....ED9 to wersja 124-131KM jest jeszcze EE8 czyli 150-160KM ,wszystko tak samo tylko 2 razy szybciej ;) :D Juz ED9 potrafi skopac dupsko niejednemu autu o mocy do 200KM na 1/4 mili, nie wspominajac o EE8 gdzie konkurencje trudno znalezc....
5,0
Skrzynia biegów
Przełozenia króciutkie, dobrze zestopniowane, czaami wsteczny moze odmówic posluszenstwa ale po dłuzszym lub krótszym operowaniu trafi na swoje miejsce :) Przy elastycznosci takiej jak w Rexie nie trzeba czesto machac dzwignia.Stopniowania wzorcowe :D 1-60km/h , 2-130km/h , 3-160km/h... chyba nic dodawac nie trzeba
4,0
Układ jezdny
Na seryjnym zawieszeniu8 jest naprawde dobrze ,mimo lekkich przechyłów na zakrętach cięzko zerwa przyczepnośc w "rajdowych akcjach" raczej nadsterowny. Na "zawiasie" nie "latałem" ale pewnie jak gokartem :)
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność przeciętna , do tyłu mało widać a jak jest ciemno to cofamy na "czuja". Ogólnie to auto sportowe więc tak musi byc siedzi sie nisko do przodu widzi sie tyle ile sie powinno widziec, starczy...
4,0
Ergonomia
Ergonomia dobra, jak na autko ponad 15-stoletnie. Zadnych fajerwerow we wnetrzu nie znajdziemy ;) Ale ma tak byc minimalnie i sportowo uwazam ze jest dobrze, nie kazdemu sie napewno bedzie podobalo, ale to nie ma sie podobac to ma jezdzic :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jest naprawde bardzo dobra , w porównaniu do innych autek i to tych nowych. Nagrzewa sie bardzo szybko i co najwazniejsze MOCNO , w zime naprawde nikt nie powinien narzekac. Klima spotykana rzadko ale mi to nie przeszkadza po co wozic dodatkowe 30kg masy... :D
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaczne od tego ze to samochód SPORTOWY, wiec ocenamy go pod ta kategoria, miejsca wystarczy na 2 osoby, przewaznie jezdzi sie samemu albo we 2-je (gdzie 2 to zazwyczaj kobieta) Na moje 184cm jest okej, pasazerka tez nie narzeka. Pasażerowie szczerze mówiąc , dla 1 osoby mojego wzrostu (miałem przyjemnosc podrozy na tylnej kanapie) jest tyle miejsca co w 126p i ciezko by bylo dopchac 2ga osobe :) ale zdarzalo sie jezdzic w 4 jak ktos ma mniej nic 175cm powinien zaczac narzekac dopiero po ok 50km :D 2gi rzad siedzen, raczej jako miejsce na bagarze,plecak etc, ew. Psa :)
3,0
Wyciszenie
Hmm , auto brzmi rewelacyjnie :) nie mowiac juz nic o EE8 ktore ryczy jak rasowy bolid :D I love this sound... :) Jak komus przeszkadzal bedzie hałas przy wyzszych obrotach polepi troche mat i bedzie ok ;) Ale chyba nie o to chodzi :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To chyba jedna z najlepszych Cech tego modelu. Przy spokojniej jezdzie w miescie potrafi spalic + - 7L benzyny ,na trasie spokojnie ok 6L( + - 5,5-5,8)[90km/h] przy predkosciach rzedu 140-160km/h tez nie duzo więcej + - 8L, wrazenia z jady bezcenne, porónując np. do Fiata Coupe 2.0Turbo za podobne wrazenia z jady mozemy zaoszczedzic te 10L benzyny na kazdych 100km ;´) Przy dobrym "kacie" ok 10-13L (ale naprawde OSTRYM ;) )
3,0
Stosunek jakość/cena
Za taką śmieszną cene nic lepszego co mozna nazwac w polowie sportowe nie kupisz... A zadna BM-ka (chyba ze M-ka)(mialem 325) Calibra (oprócz 2.0T) Nawet Eclipsei nie da Cie tych wrazen za ta kase... :) PS> Mysle ze wiem co mowie: posiadalem : Sirroco,Corrado,Eclipse,Prelude,GolfaIIIGT,II, BMW325Coupe,i inne auta barczej "cywilne" CR-ka jest 2-gim autem i jezdze nia tylko 4fun i naprawde nastepne na jakie poluje to EE8 :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten silnik to legenda Hondy... ale zapewne jak sie dba tak sie ma..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J/W

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CRX III